نمایشگاه دائمی

تهران، الهیه، خیابان خالقی، کوچه آریا

مشاوره رایگان

02126201697 – 09192054617

دهمین کارگاه تخصصی آشنایی با مباحث انرژی در مرغداری در شهر البرز برگزار گردید

کارگاه کارگاه آشنایی با مباحث انرژی در مرغداری

این کارگاه به همت سازمان جهاد کشاورزی با هدف ارتقای سطح علمی افراد فعال در صنعت مرغداری در روز شنبه به تاریخ 16 اردیبهشت ماه سال 1402 در مرکز آموزش عالی امام خمینی در محمدشهر کرج با اشاره به مباحث انرژی برگزار گردید. در ابتدای این کارگاه جناب آقای مهندس ثابتیان با مطرح نمودن تحولات پیش روی سیستم اتوماسیون در این صنعت و همچنین اهمیت تجهیز سوله ها به سامانه اتوماسیون جهت رسیدن به بهره وری بیشتر سخنرانی خود را به پایان رساندند.

کارگاه آشنایی با مباحث انرژی در مرغداری

ادامه این کارگاه جناب آقای مهندس جمشیدیان از شرکت خوراک دام کاسپین در خصوص مکمل های غذایی طیور و میزان تاثیرگذاری آن ها در رشد سلامت و افزایش نتیجه در محصولات صنعت مرغداری، ارائه کامل و قابل توجهی برای حضار داشتند.

در پایان این کارگاه خانم مهندس ندا حسینی زاده به نمایندگی از شرکت کاج طلایی آفاق و به عنوان سرپرست واحد فروش این گروه صنعتی، به اهمیت اجرای پوشش های عایق جهت کاهش مرگ و میر طیور و همچنین افزایش چشمگیر راندمان سوله ها از جمله در سیستم های تهویه، گرمایشی و بهداشتی، به شرکت کنندگان آگاهی دادند.

این کارگاه با حضور افراد تاثیر گذاری نظیر مدیران سازمان بودجه جهاد کشاورزی استان البرز، تعاونی مرغداران کرج، کارشناسان دام و طیور و بانک کشاورزی استان البرز و سایر افراد دلسوز و فعال در این صنعت برگزار گردید.

امید است با تداوم برگزاری نشست ها و سمینار های این چنینی به ارتقای سطح علمی و فرهنگی این صنعت جهت رسیدن به افزایش رشد تولید و کاهش قیمت محصولات برای مردم عزیزمان کمک کرده و همچنین با ارتقای نگاه سلامت محور، به افزایش سلامت جامعه دست یابیم.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط