نمایشگاه دائمی

تهران، الهیه، خیابان خالقی، کوچه آریا

مشاوره رایگان

02126201697 – 09192054617

ایزوگام استخری در چه مکان‌هایی استفاده می‌شود؟

  • خانه
  • /
  • مقالات
  • /
  • ایزوگام استخری در چه مکان‌هایی استفاده می‌شود؟
ایزوگام استخری

ایزوگام استخری یکی از انواع پوشش های طرح دار است که امروزه جهت آب بندی و عایق کردن استخر ها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور کلی باید بدانید این نوع ایزوگام نه تنها به عایق کردن استخر کمک می‌کند، بلکه موجب زیباسازی این اماکن مختلف دیگر نیز می‌شود. حال جهت آشنایی بیشتر با این محصول بهتر است در ادامه با ما همراه باشید.

ایزوگام استخری چیست؟

با توجه به اینکه امروزه ساخت استخرها برای استفاده‌های مختلف افزایش پیدا کرده و از طرفی خشکسالی های اخیر موجب کمبود منابع آبی در بسیاری از کشورها چون ایران شده است؛ طبیعتاً عایق کردن استخر ها و مخازن آبی اهمیت ویژه‌ای دارد.

در اینجا لازم است بدانید استفاده از این نوع پوشش جهت عایق کاری استخر بهترین گزینه خواهد بود. ضمن اینکه ایزوگام های تولید شده در حال حاضر با فناوری‌ های روز دنیا طراحی شده‌اند از این رو کیفیت بسیار بالایی دارند. این پوشش ها که به صورت ایزوگام طرح دار هستند هم موجب عایق کردن سقف و ذخیره آب می‌شوند و هم به زیباسازی این مکان‌ها کمک می‌کنند. این نوع از پوشش های استخری در کف و دیواره های استخر استفاده می‌شود و دارای مدل های متنوعی می‌باشد.

همچنین بخوانید: اجرای پوشش‌های آب‌ بندی پلیمری

کارایی ایزوگام طرح دار استخری

همان‌طور که از اسم ایزوگام استخری مشخص است درمی‌یابیم که مهم‌ ترین کارایی این نوع از پوشش ها در عایق کردن و زیباسازی استخر ها است.

حال از جمله مهمترین استخرهایی که در آن می‌توان از این نوع ایزوگام استفاده کرد می‌توان به استخرهای کشاورزی، استخر های صنعتی، استخرهای پرورش ماهی و حتی استخر های استفاده شده در ساختمان‌ها اشاره نمود. در تمامی این مکان‌ها ایزوگام طرح استخر هم نقش عایق و هم نقش زیباسازی را بر عهده دارد.

مزایای ایزوگام استخری

هنگامی که شما قصد داشته باشید از عایق های رطوبتی ایزوگام برای استخر مورد نظرتان استفاده کنید، طبیعتاً بهتر است مزایای آن را مورد بررسی قرار دهید. یکی از مهمترین مزایای استفاده از ایزوگام طرح دار استخری، هزینه کم نصب این عایق ها می‌باشد. به طوری که شما می‌توانید از تجربه یک تیم حرفه‌ای کمک گرفته تا در سریع‌ترین زمان ممکن ایزوگام ها را اجرا کنند.

همچنین طرح دار بودن ایزوگام ها در زیباسازی فضا بسیار کمک می‌کند. علاوه بر این باید بدانید طرح‌ های ایزوگام استخری بسیار تنوع داشته با این حال مشتریان می‌توانند کاملاً بسته به سلیقه شخصی خود نوعی از آن را سفارش دهند.

 

ایزوگام-استخری-چیست؟

همچنین بخوانید: رنگ های صنعتی

نکات مهم در خصوص ایزوگام استخری

علاوه بر آنچه بیان شد لازم است بدانید جهت ایزولاسیون این مکان با استفاده از ایزوگام، نکاتی باید مورد توجه قرار گیرد. یکی از مهمترین این نکات نحوه نصب ایزوگام می‌باشد که جهت این هم بهتر است از افراد باتجربه کمک بگیرید. همچنین دقت داشته باشید که استخر ها از دیوارهای سیمانی تشکیل می‌شوند. به همین خاطر بهتر است برای خشک شدن رطوبت سیمان مدتی صبر کنید تا به پوشش  آن لطمه ای وارد نشود.

همچنین قبل از هر کاری باید با استفاده از فشار هوا شن و خاک های برجا مانده را از محل نصب ایزوگام جدا نمایید. در خصوص نحوه انتخاب بهترین ایزوگام استخری باید ابتدا نوع جنس این ایزوگام ها را مد نظر قرار دهید. دقت داشته باشید که این عایق ها از لحاظ جنس رتبه بندی شده و چنانچه بخواهید ایزوگام استفاده شده عمر بیشتری داشته باشد لازم است بهترین نوع آن را خریداری کنید.

سخن پایانی

با توجه به اینکه در حال حاضر انواع ایزوگام استخری دارای طرح های مختلفی است، طبیعتاً خرید آن نیز رونق پیدا کرده است. با نصب این نوع پوشش شما هم می‌توانید استخر مورد نظر خود را عایق کرده و هم این که طرح زیبا و جذابی به این فضا بدهید. همچنین دیگر ویژگی های مثبت این نوع پوشش موجب شده که به عنوان بهترین عایق برای استخر های مختلف شناخته شود و روز به روز استفاده از آن افزایش پیدا می‌کند.

برای اطلاع از خدمات هلدینگ کاج طلایی آفاق با کارشناسان ما تماس بگیرید:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط