نمایشگاه دائمی

تهران، الهیه، خیابان خالقی، کوچه آریا

مشاوره رایگان

02126201697 – 09192054617

بهترین عایق های ساختمانی در کشور

بهترین عایق های ساختمانی در کشور

امروزه انواع روش‌های مختلف برای عایق‌کاری ساختمان‌ها ایجاد شده‌اند که مزایای بسیار زیادی دارند. با استفاده از این روش‌ها می‌توان در مصرف انرژی صرفه‌جویی کرد و زندگی راحت‌تری را برای افراد ساکن در ساختمان فراهم کرد. اگر شما هم قصد دارید که ساختمان خود را با استفاده از بهترین عایق های ساختمانی The best building insulation عایق‌کاری کنید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

کارایی عایق های ساختمانی

کارایی عایق‌های ساختمانی

امروزه عایق‌های زیادی با استفاده از مواد متنوع طراحی شده‌اند که روی سقف، در، پنجره، دیوار و … اجرا می‌شوند. با استفاده از عایق‌های ساختمانی می‌توان آلودگی‌های صوتی را تنظیم کرد همچنین از ورود و خروج گرما و سرما هم جلوگیری نمود. برخی از عایق‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که ساختمان را آب‌بندی می‌کنند و از نفوذ آب و رطوبت پیشگیری می‌کنند. هنگامی که در یک ساختمان موادی را برای عایق‌کاری استفاده می‌کنند، طول عمر مصالح افزایش می‌یابد و هزینه‌های موردنیاز هم کاهش پیدا می‌کند.

باتوجه‌به مزایای بسیار زیادی که این محصولات دارند، امروزه در بین مردم بسیار محبوب شده‌اند و در هر مکانی از آن‌ها استفاده می‌کنند. بهترین عایق‌های ساختمان را معمولاً در زمان ساخت انجام اجرا می‌کنند، اما برخی از روش‌های دیگر هم ایجاد شده‌اند که برای ساختمان‌های موجود هم کاربرد دارند. قبل از اجرای این نوع عایق‌ها در داخل ساختمان، مواد به طور کامل در آزمایشگاه‌ها بررسی می‌شوند تا بعد از مصرف هیچ‌گونه مشکلی برای افراد ایجاد نکنند.

بهترین عایق های ساختمانی

باتوجه‌به پیشرفت امکانات موجود در زندگی افراد، عایق‌های ساختمان را با استفاده از مواد مختلف تولید می‌کنند. در این صورت عایق‌های بسیار زیادی طراحی می‌شوند که هرکدام کاربردهای مخصوص به خود را دارند. برخی از مهم‌ترین و پرکاربردترین عایق‌های ساختمانی عبارت است از:

  • پشم‌شیشه: یکی از قدیمی‌ترین مواد عایق‌کاری است که در برابر گرما و آتش مقاومت فوق‌العاده بالایی را از خود نشان می‌دهد. هنگامی که عایق‌های ساختمانی پشم‌شیشه در معرض آتش قرار دارند، گازی را از خود تولید می‌کنند که از پیشروی آتش جلوگیری می‌کند.
  • پشم سنگ: این مدل عایق‌ها، جز یکی از بهترین عایق‌های ساختمان هستند که می‌توانند گرما را تا دمای ۱۲۰۰ درجه سانتیگراد تحمل کنند. پشم سنگ را با استفاده از یک نوع سنگ آتشفشانی به نام بازالت تولید می‌کنند؛ به همین دلیل در برابر حرارت و آتش بسیار مقاوم است.
  • فوم الاستومری: این مواد خاصیت ارتجاعی و انعطاف‌پذیری بالایی دارند و به‌عنوان عایق حرارتی، صوتی و رطوبتی کاربرد دارند. این مواد را با استفاده از الاستومر تولید می‌کنند که کاربردهای فراوانی دارند.
  • فوم پلی‌استایرن: باتوجه‌به ساختار سلول بسته یس که این نوع عایق‌ها دارند، برای موارد مختلف از آن استفاده می‌کنند. وزن پلی‌استایرن‌ها بسیار کم است به همین دلیل افراد بیشتری از این محصول استفاده می‌کنند و حتی آن را به‌عنوان جایگزین مواد دیگر به کار می‌برند.
  • فوم پلی‌یورتان: یکی از جدیدترین و رایج‌ترین روش‌ها برای عایق‌کاری ساختمان محسوب می‌شود که محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم دارد. وزن عایق‌های پلی‌یورتان بسیار کم است و در مقابل آن مقاومت و انعطاف‌پذیری فوق‌العاده بالایی دارند.
  • عایق ایزو پل: یک نوع عایق رطوبتی است که تمامی سطوح را در برابر آب نفوذناپذیر می‌کند. سطوحی که با استفاده از ایزو پل عایق‌کاری می‌شود، هیچ‌گونه درز و شکافی ندارند و به‌خوبی از نفوذ آب و رطوبت جلوگیری می‌کنند.

مزایای عایق کاری ساختمان

امروزه عایق‌کاری ساختمان را با اهداف مختلف انجام می‌دهند و هر فردی باتوجه‌به شرایط محیطی خود، یک روش مناسب را انتخاب می‌کند. برخی از مزیت‌های عایق‌کاری ساختمان عبارت است از:

  • بهترین عایق های ساختمانی، از اتلاف انرژی و هدررفتن سوخت‌های فسیلی پیشگیری می‌کند.
  • طول عمر ساختمان را تا حد زیادی افزایش می‌دهد.
  • آلودگی‌های صوتی را کمتر می‌کنند.
  • در هزینه‌های موردنیاز صرفه‌جویی می‌شود.
  • در برابر خراش و ساییدگی مقاومت بالایی دارند.
  • انواع فشارها و ضربه‌های سنگین را به‌خوبی تحمل می‌کنند.
  • از پیشروی آتش جلوگیری می‌کنند.
  • و …

هزینه‌های لازم برای عایق‌کاری ساختمان

هزینه‌های لازم برای عایق‌کاری ساختمان

باتوجه‌به اینکه قیمت محصولات از مهم‌ترین فاکتورها در زمان انجام هر کاری است، پس تعیین قیمت عایق‌کاری ساختمان قبل از شروع کار بسیار مهم است. امروزه عایق‌های ساختمانی مثل پوشش های پلی یوریا را با استفاده از مواد مختلف تولید می‌کنند که در این صورت کیفیت مواد با همدیگر متفاوت است. بهترین عایق‌های ساختمان، دارای کیفیت‌های بسیار بالایی هستند و قیمت آنها نسبت به محصولات تقلبی بالاتر است. عایق‌های ساختمان را برندهای مختلف تولید می‌کنند که در این صورت هزینه‌ها تفاوت دارند.

سطوحی که عایق‌کاری می‌کنید، در تعیین هزینه‌ها نقش زیادی دارد، زیرا هر چه ابعاد محیط بیشتر باشد، مواد مصرفی و هزینه‌ها افزایش می‌یابد. قبل از اینکه برای خرید عایق‌های ساختمانی اقدام کنید، یک مجموعه مناسب را پیدا کنید که عایق‌کاری ساختمان شما را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. کاج طلایی آفاق جز بزرگ‌ترین مجموعه‌های سراسر کشور است که همراه با تیم مجرب خود آماده ارائه خدمات به مشتریان در زمینه اجرای بهترین عایق‌های ساختمان است. در هرجای ایران هستید، می‌توانید عایق‌کاری ساختمان خود را به این مجموعه واگذار کنید تا شاهد بهترین نتیجه‌ها باشید.

سخن پایانی

باتوجه‌به پیشرفت زندگی، امروزه مواد متنوع برای ایجاد آسایش و رفاه مردم ایران تولید شده‌اند. باتوجه‌به نوع عایق‌ها و کاربردهایی که دارند، آنها را در محیط‌های متفاوت اجرا می‌کنند. اگر قصد خرید بهترین عایق‌های ساختمان را دارید، در آینده به شرایط محیط زندگی خود توجه داشته باشید تا بهترین مواد را انتخاب نمایید. قیمت این محصولات نسبت به کارایی‌ها و مزایای فوق‌العاده زیادی که دارند، بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه است.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط