نمایشگاه دائمی

تهران، الهیه، خیابان خالقی، کوچه آریا

مشاوره رایگان

02126201697 – 09192054617

رزین پلی یورتان چوب

رزین پلی یورتان چوب

رنگ پلی یورتان دو جزئی و بر پایه رزین پلی یورتان می باشد و در مدت زمان کوتاهی خشک می شود. رزین پلی یورتان چوب نسبت به سایر رنگ ها لایه نرم تر، ضخیم تر و با لطافت تری را ایجاد می کند. این رنگ در برابر باران های اسیدی و اشعه های خورشید مقاومت بالایی از خود نشان می دهد و کیفیتی عالی دارد. رزین پلی یورتان به خوبی تمامی سطح کار را پوشانده و از قدرت چسبندگی بالایی برخوردار می باشد. همچنین عایق پلی یورتان در برابر حرارت این امکان را به شما می دهد که از لوازم و وسایل چوبی خود در برابر حرارت و آتش سوزی محافظت کنید.

رزین پلی یورتان چوب چیست؟

رزین پلی یورتان چوب چیست؟

پلی یورتان چوب یکی از مقاوم ترین مواد چوبی می باشد و شما به راحتی و بدون نیاز به تجربه می توانید به بهترین شکل آن را اجرا کنید. پلی یورتان بر پایه آب و روغن موجود است و با استفاده از اسپری و یا قلم مو قابل اجرا می باشد. انتخاب پایه آب و یا روغن این محصول به نوع چوب شما بستگی دارد. این رنگ جلای زیادی دارد و قرارگیری آن بر روی سطوح چوبی نه تنها زیبایی کار را افزایش می دهد، بلکه از آن در برابر ضربه و خراش محافظت می کند.

مزایای پلی یورتان چوب

  • در برابر آب، مواد شیمیایی و زرد شدگی مقاومت بالایی از خود نشان می دهد.
  • این رنگ ها در درجه حرارت پایین به سرعت خشک و سفت می شوند.
  • رزین پلی یورتان قدرت چسبندگی بالایی دارد و به راحتی بر روی سطح چوب قرار می گیرد.
  • این رنگ نسبت به گچی شدن مقاومت بالایی دارد.
  • همچنین پلی یورتان چوب در برابر روغن های شیمیایی و صنعتی نیز مقاوم است.
  • رزین پلی یورتان اجرای راحت و سریعی دارند.

کاربرد رزین پلی یورتان چوب

کاربرد عمده پلی یورتان چوب در صنت مبلمان سازی می باشد. بدین صورت که می توان با استفاده از این رنگ تمامی سطوح چوبی را پوشش داد. همچنین با توجه به ویژگی های قابل توجه پلی یورتان، می توانید در صنایعی همچون کابینت سازی نیز از این رنگ استفاده کنید.

آماده سازی رزین پلی یورتان چوب

برای آماده کردن رزین پلی یورتان باید ابتدا به نسبت مشخصی که بر روی بسته بندی این محصول درج شده است، رزین و هاردنر را با یکدیگر مخلوط کرده و با استفاده از تینر آن را رقیق کنید. در هنگام آماده سازی و پیش از مصرف رزین پلی یورتان چوب آن را کاملا هم بزنید. نزدیک به پنج دقیقه صبر کنید تا حباب های موجود بر روی این محلول از بین برود و آماده مصرف شود.

لازم است بدانید که برای ماندگاری پلی یورتان چوب و پوشانندگی کامل، باید سطح چوب تمیز و عاری از هر گونه آلودگی و چربی باشد. همچنین باید میزان رنگ را به اندازه استانداردی بر روی چوب قرار دهید و بر روی سطوح شیب دار نیز باید با دقت و ظرافت بیشتری این رنگ را اعمال نمایید.

قیمت رزین پلی یورتان چوب

قیمت رزین پلی یورتان چوب

با توجه به ویژگی های منحصر به فرد و مهم رزین پلی یورتان چوب نباید توقع داشته باشید که این محصول قیمت ارزانی داشته باشد. با این وجود فروشگاه کاج طلایی آفاق تمامی رزین های خود را به صورت مستقیم و با قیمتی بسیار استثنایی به فروش می رساند. شما می توانید قیمت پلی یورتان چوب این فروشگاه را با سایر فروشگاه ها مقایسه کنید. جهت دریافت لیست قیمت پلی یورتان چوب با مجموعه کاج طلایی آفاق تماس بگیرید.

سخن پایانی

در صورتی که شما ویژگی هایی همچون مقاومت در برابر ضربه و خراش، مقاومت در برابر حرارت، کیفیت رنگی بسیار بالا و قدرت پوشانندگی عالی برایتان اهمیت دارد، رزین پلی یورتان چوب تنها گزینه ای است که می تواند رضایت شما را جلب کند. این رنگ در بسته بندی و حجم های مختلفی به بازار عرضه می شود و در هنگام خرید باید به برند آن توجه ویژه ای داشته باشید. فروشگاه کاج طلایی آفاق این افتخار را دارد که با ارائه بهترین و تضمینی ترین رزین پلی یورتان چوب رضایت مشتریان را به خود جلب کند. شما تنها با یک تماس می توانید این رزین را سفارش دهید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط