نمایشگاه دائمی

تهران، الهیه، خیابان خالقی، کوچه آریا

مشاوره رایگان

02126201697 – 09192054617

کفپوش پلی اوره یا کفپوش پلی یوریا

کفپوش پلی اوره یا کفپوش پلی یوریا

کفپوش پلی اوره یا کفپوش پلی یوریا محصولی است که از آن برای پوشاندن کف مکان‌های مختلف صنعتی و… استفاده می‌شود. این مدل از کفپوش‌ها دارای مزیت‌ها و کاربرد‌های مختلفی هستند که در ادامه بیشتر در خصوص آن‌ها توضیح خواهیم داد.

کاربرد‌های کفپوش پلی اوره یا کفپوش پلی یوریا

این نوع از کفپوش‌ ها دارای کاربرد‌های زیادی هستند که باید آن‌ها را بشناسید تا در صورت تمایل به خرید این محصولات، حتماً بدانید که آیا این مدل از کاور‌کننده‌های سطوح و کف مناسب فضای مورد نظر شما هستند یا نه.

۱-کاور کردن سطوح زیرین

اولین مورد مربوط به پوشاندن سطح اصلی و زیرین می‌شود. گاهی اوقات سطح زیرین دارای حفره‌ها، برآمدگی‌ها و همچنین خراش‌ها و ترک‌هایی است که نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت و در عین حال امکان اصلاح و مرمت آن‌ها نیز وجود ندارد. در چنین شرایطی می‌توان به سادگی از کفپوش پلی اوره یا کفپوش پلی یوریا استفاده کرد و تمام این ایراد و اشکالات را پوشش داد.

۲-ایجاد پوشش‌های سبز

ایجاد پوشش‌های سبز

ایجاد و ساخت چمنهای مصنوعی و پوشش‌های سبز مسطح یکی از فعالیت‌هایی است که نیاز به طی کردن چند مرحله دارد. یکی از همین مراحل استفاده از کفپوش‌ های پلی اوره و یا پلی یوریا و یا کفپوش صنعتی اپوکسی است.

۳-عایق کاری

عایق کاری با استفاده از کفپوش پلی اوره یا کفپوش پلی یوریا به منظور عایق کاری صوتی و… نیست. بلکه این مدل از عایق کاری مربوط به محافظت از لوله‌ها و مخازن، روکش کردن مخازن مختلف آب، بتن و… می‌ شود.

۴-کفپوش تریلر‌ها

تریلر‌ها و تریلی‌ها ماشین‌های سنگین و بزرگی هستند که مواد و کالا‌های مختلفی را حمل می‌کنند. انواع مختلف کفپوش پلی اوره یا کفپوش پلی یوریا را به دلیل ویژگی‌هایی همچون سختی و مقاومت بالای آن‌ها می‌توان برای پوشش دادن کف این کانتین‌ها و کانتینر‌ها به کار برد.

۵-ترمیم بتنها

ترمیم بتنها

معمولاً ممکن است طی گذر زمان بتنهای کف یک محوطه صنعتی دچار خوردگی و کندگی شوند. این معایب را نمی‌توان به سادگی و به راحتی برطرف ساخت. حتی اگر کندگی‌ها را ترمیم کنید نیز ممکن است باز هم در مکان‌ها و قسمت‌های دیگری شاهد این خوردگی‌ها باشید. بهترین کار استفاده از کفپوش پلی اوره یا کفپوش پلی یوریا است که می‌تواند برای همیشه شما را از شر هزینه تعمیرات بتنها راحت کند.

۶-پوشش کف استخر

مورد بعدی در خصوص استفاده از این کفپوش‌ های صنعتی برای کف استخر‌های بتنی و یا حتی خاکی است. مسلماً در صورتی که کف استخر شما دارای هیچ نوع پوششی نباشد، آب استخر به مرور جذب زمین شده و خالی می‌شود، به همین دلیل استفاده از این نوع کفپوش ‌ها می‌تواند گزینه بسیار بهتری در مقایسه با سیمان کردن، کاشی کاری و یا سرامیک کاری کف باشد.

ویژگی‌های کفپوش پلی اوره یا کفپوش پلی یوریا

ویژگی‌های این مدل از کفپوش ‌ها که تولید کاج طلایی آفاق هستند، شامل مواردی می‌شوند که اطلاع از آن‌ها سبب تصمیم‌گیری بهتر شما خواهد شد. مقاومت در برابر مواد شیمیایی، مقاومت در برابر خط و خش، ساییدگی و… ، مقاومت در برابر ضربه‌های شدید، نفوذپذیری بسیار کم و در حد صفر نسبت به مواد مختلف، مقاومت در برابر حرارت و شعله‌های آتش و همچنین دوستدار محیط زیست بودن همگی جز ویژگی‌های این کفپوش‌ها هستند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط