نمایشگاه دائمی

تهران، الهیه، خیابان خالقی، کوچه آریا

مشاوره رایگان

02126201697 – 09192054617

پوشش های ضد خوردگی پلی یوریا

  • خانه
  • /
  • پوشش های ضد خوردگی پلی یوریا

پوشش های ضد خوردگی پلی یوریا

پوشش ضد خوردگی دو جزئی بوده و به صورت %100 جامد است و در بروز مشکلات ناشی از رطوبت مانند حباب یا تاوزدگی کاربرد بالایی دارد.بیشترین استفاده از این پوشش در تجهیزات آب و فاضلاب، نیروگاه ها، محیط‌های دریایی، تجهیزات سردخانه ای و… می باشد.

پوشش های حفاظتی صنعتی مجموعه کاج طلایی آفاق نمونه‌های مختلفی از رنگ‌های صنعتی هستند که برای ضد خوردگی به کار می‌روند.عمدتاً این نوع رنگ‌های شیمیایی برای بالا بردن مقاومت در برابر اکسید شدن انواع فلزات تولید شده‌اند که یک پوشش بسیار سخت هستند و سطحی غیر قابل نفوذ را به وجود می‌آورند.در واقع پوشش های صنعتی می‌توانند با ایجاد یک لایه بسیار نازک سازه های صنعتی را در برابر عوامل خورنده استتار کنند.

امروزه پوشش های ضد خوردگی برای جلوگیری از خوردگی لوله‌های گاز، آب، مواد پتروشیمی و سایر تجهیزات در شرکت‌های مواد خوراکی مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین خوب است بدانید که این نمونه رنگ‌های حفاظتی برای پوشش دهی ماشین آلات کشاورزی و بسیاری تجهیزات عمرانی هم به کار می‌روند.

اجرای پوشش‌های ضد خوردگی پلی یوریا
پوشش ضد خوردگی

پوشش های حفاظتی صنعتی چیست؟

با توجه به ضرورت محافظت از تجهیزات صنعتی این روزها برای ممانعت از خوردگی یکسری رنگ‌های شیمیایی به صورت پلیمری تولید شده‌اند که دارای سطحی نچسب بوده و از مقاومت سایشی خوبی برخوردار هستند.

این مقاومت‌ها توسط موادی نظیر اپوکسی و فلوئورپلیمر برای مصارف مختلف تولید و عرضه می‌شوند.