نمایشگاه دائمی

تهران، الهیه، خیابان خالقی، کوچه آریا

مشاوره رایگان

02126201697 – 09192054617

بهترین عایق صوتی برای عایق‌کاری ساختمان چه ویژگی‌هایی دارد؟

بهترین عایق صوتی برای عایق‌کاری ساختمان چه ویژگی‌هایی دارد؟

از گذشته تا به امروز جلوگیری از ردوبدل شدن صداهای مختلف در ساختمان‌ها بسیار حائز اهمیت بوده است. در بعضی موارد شاهد هستیم که در ساختمان‌های درمانی مراجعه‌کنندگان آرامش ندارند و درگیر سروصدای زیادی هستند. بر همین مبنا تا به الان عایق‌های صوتی فراوانی تولید و به بازار عرضه‌شده است. اما هیچ‌کدام از آن‌ها نتوانستند کارایی عایق صوتی پلی یورتان را داشته باشند.‌ اما یک عایق صوتی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد. در این مقاله به بررسی ویژگی‌های یک عایق صوتی مناسب می‌پردازیم. اگر قصد خرید همچنین محصولی رادارید با ما همراه باشید تا اطلاعات جامعی درباره انتخاب محصولی مناسب دست پیدا کنید.

ویژگی بهترین عایق صوتی ساختمان

ویژگی بهترین عایق صوتی ساختمان

اگر شما قصد خرید هر محصولی رادارید باید ابتدا بررسی کنید که آن محصول باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد. یا برای خرید یک محصول داشتن چه ویژگی‌هایی مهم است. عایق صوتی نیز از این قاعده مستثنی نیست یک عایق صوتی مناسب که کارایی بالایی داشته باشد دارای مشخصات خاصی است. مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین عایق صوتی برای عایق‌کاری ساختمان را بیان می‌کنیم.

ضخامت مناسب

عایق‌های صوتی باید ضخامت مناسبی داشته باشند. برخی از عایق‌های صوتی در بعضی ساختمان‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرند فضای زیادی را اشغال می‌کنند و ضخامت بسیاری دارند. به‌کارگیری این محصولات سبب می‌شود حجم زیادی از فضا گرفته شود و شما با کمبود فضا مواجه شوید. در همین راستا اگر قصد انتخاب یک عایق صوتی رادارید محصولی انتخاب کنید که فضای زیادی اشغال نکند و ضخامت مناسبی داشته باشد.

عایق صوتی پلی یورتان ازجمله محصولاتی است که شما می‌توانید از آن استفاده کنید. این عایق‌ها ضخامت زیادی ندارند و زیادی از فضا را اشغال نمی‌کنند. به کار بردن این محصول می‌تواند به شما این امکان را بدهد که از فضای یک محیط بیشترین بهره را ببرید. همچنین امروزه بیشتر افراد در آپارتمان‌ها با فضای کوچک زندگی می‌کنند. عایق صوتی نامناسب حجم محیط را بسیار کم می‌کند پس‌خرید آن به‌صرفه نیست.

جلوگیری از بروز آلودگی صوتی

طبیعتاً مهم‌ترین عاملی که افراد عایق‌های صوتی را خریداری می‌کنند این است که از آلودگی‌های صوتی در امان باشند. عایق صوتی مناسب باید بتواند ساختمان را ایزوله کند و از بروز آلودگی صوتی جلوگیری کند. همچنین امروزه بیشتر ساختمان‌ها به‌صورت آپارتمانی ساخته می‌شوند. دیوارهای خانه‌های آپارتمانی نازک است و صدا به‌راحتی ردوبدل می‌شود. در این زمینه اگر عایق صوتی نداشته باشد قطعاً نمی‌توانید در آن خانه یا ساختمان آرامش داشته باشید. اگر شما یک عایق خریداری کرده‌اید اما باز با آلودگی صوتی روبرو شده‌اید قطعاً جنس بی‌کیفیتی خریداری کرده‌اید.

همچنین خریداری عایق صوتی مناسب که از ردوبدل شدن صدا در ساختمان‌های صنعتی جلوگیری کند برای صنایع متنوع حائز اهمیت است. عایقی که در صنایع مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرند طبیعتاً با توجه به زیاد بودن فعالیت در این ساختمان‌های صنعتی باید بازدهی بالایی داشته باشد. میزان آلودگی صوتی در صنایع بالا است اگر ساختمان‌ها به‌خوبی عایق‌کاری نشوند نمی‌توان در آن مکان‌ها کارکرد. در این موارد می‌توان از عایق صوتی پلی یورتان استفاده کرد. این محصول کارایی بالایی دارد و از نفوذ صدا در ساختمان‌های مختلف جلوگیری می‌کند.

جلوگیری از رشد باکتری و نفوذ آلودگی

بعضی از عایق‌های صوتی اصلاً مناسب استفاده در ساختمان‌های مختلف نیستند این محصولات به دلیل ساختار نامناسب منجر به رشد باکتری‌های زیادی می‌شوند. طبیعتاً استفاده از این محصولات می‌تواند عواقب سنگینی داشته باشد. ممکن است افراد به بیماری‌های مختلفی براثر رشد و نفوذ این باکتری‌ها دچار شوند. توجه داشته باشید اگر قصد خرید عایق صوتی مناسب رادارید محصولی انتخاب کنید که از رشد باکتری و نفوذ آن‌ها جلوگیری کند. عایق‌های صوتی پلی یورتان به دلیل ساختار و ترکیبات خاصی که در آن‌ها به‌کاررفته است از رشد باکتری‌ها در بنا جلوگیری می‌کنند. شما می‌توانید با اطمینان خاطر آن‌ها را خریداری و مورداستفاده قرار دهید.

عایق رطوبت

یک عایق صوتی مناسب باید تا حدودی عایق رطوبتی نیز باشد. جذب رطوبت در ساختمان به‌مرورزمان باعث پوسیدگی و قدیمی شدن بنا خواهد شد. در این راستا تلاش کنید عایقی انتخاب کنید که رطوبت را جذب نکند. عایق‌های صوتی پلی یورتان دارای ساختار خاصی هستند. ترکیبات موجود در این محصولات از جذب رطوبت جلوگیری می‌کند. شما با خرید  آن‌ها می‌توانید تا حدودی یک عایق رطوبتی نیز تهیه کنید. بعضی از مناطق کشور میزان رطوبت بالایی دارند استفاده از این عایق‌ها در این استان‌ها می‌تواند کارایی بالایی داشته باشد.

قیمت عایق صوتی

قیمت عایق صوتی

قطعاً قیمت یک محصول از موارد حائز اهمیت خرید آن محسوب می‌شود. اگر شما قصد خرید یک محصول را داشته باشد اما آن قیمت بالایی داشته باشد از خرید آن صرف‌نظر خواهید کرد. عایق‌های صوتی با ویژگی‌ها و قیمت‌های مختلفی در بازار وجود دارند. شما متناسب با هزینه‌ای که در نظر دارید می‌توانید انواع آن‌ها را خریداری کنید. قیمت یک عایق صوتی،  بسته به نوع، جنس، کیفیت، برند سازنده و…متفاوت است. اگر قصد خرید یک عایق صوتی قیمت مناسب رادارید عایق صوتی پلی یورتان گزینه مناسبی است.

خرید عایق صوتی

عایق‌های صوتی متناسب با نوع آن‌ها در مراکز و فروشگاه‌های مختلفی به فروش می‌رسند. اما نکته حائز اهمیت این است که حتماً شما این محصولات را از مراکز معتبر خریداری کنید. با افزایش اجناس فیک و کپی موجود در بازار خرید محصولی کپی سبب می‌شود شما ازنظر اقتصادی ضرر کنید. شما می‌توانید عایق‌های صوتی پلی یورتان اصل را از مراکز معتبر تهیه کنید. همچنین اگر این محصولات را از مراکز معتبر تهیه کنید قیمت مناسب‌تری را برای آن‌ها پرداخت خواهید کرد.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی بهترین نکات برای خرید عایق صوتی مناسب برای ساختمان پرداختیم. قطعاً شما با خواندن و مطالعه این نکات می‌توانید محصولی درست انتخاب کنید. توجه داشته باشید اگر قصد خرید یک عایق صوتی مناسب رادارید حتماً آن را از مراکز معتبر تهیه کنید. بنا بر نکات گفته‌شده عایق صوتی پلی یورتان می‌تواند تمام نیازهای شمارا به یک عایق صوتی ساختمان برطرف کند. بعضی از این عایق‌ها علاوه بر عایق صوتی، عایق حرارتی نیز هستند. مراکز مختلفی وجود دارند که این عایق را با بالاترین کیفیت در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند. شما متناسب با نیاز خود می‌توانید انواع عایق‌های صوتی پلی یورتان را از کاج طلایی آفاق  تهیه کنید. ‌ اگر قصد انتخاب یک عایق صوتی رادارید محصولی انتخاب کنید که فضای زیادی اشغال نکند و ضخامت مناسبی داشته باشد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط