نمایشگاه دائمی

تهران، الهیه، خیابان خالقی، کوچه آریا

مشاوره رایگان

02126201697 – 09192054617

بهترین نکات برای انتخاب عایق پاششی پلی یورتان چیست؟

ساخت و طراحی یک عایق برای بنا و ساختمان‌های گوناگون از ابتدا یکی از دغدغه‌های های بزرگ همه انسان‌ها بوده است. در همین راستا تا به امروز عایق‌های مختلفی طراحی و در دسترس عموم قرارگرفته است. ازجمله عایق‌های مدرن می‌توان به عایق پاششی پلی یورتان اشاره کرد. این محصول کارایی بسیار بالایی دارد. همین امر سبب شده در بسیاری از ساختمان‌ها این محصول به‌عنوان عایق حرارتی و صوتی مورداستفاده قرار بگیرد. اما نکته حائز اهمیت این است که یک عایق پاششی پلی یورتان  مناسب انتخاب کنیم. توجه داشته باشید اگر شما محصول مناسب انتخاب نکنید نمی‌توانید از مزایای آن بهره‌مند شوید. در این مقاله به بررسی بهترین نکات برای انتخاب عایق پاششی پلی یورتان  می‌پردازیم.

معرفی عایق پاششی پلی یورتان 

با قاطعیت می‌توان گفت یکی از مدرن‌ترین عایق‌های موجود در جهان عایق پاششی پلی یورتان  است. تا به امروز افراد بسیاری برای بناهای مختلف همچنین صنعت‌های گوناگون از این محصول استفاده کرده‌اند و رضایت بالایی داشتند. عایق پاششی پلی یورتان  در منافذ، دیوارها، بخش‌های مختلف یک ساختمان و.. قابل‌استفاده است.

 این محصول از ترکیبات مختلفی ساخته می‌شود همین ترکیبات ویژگی و قابلیت‌های آن را تعیین می‌کند. ازجمله مزیت‌های قابل‌توجه عایق پاششی پلی یورتان مختلف این است که از اتلاف انرژی جلوگیری می‌کند. این مزیت خاص فوم پاششی سبب می‌شود ازنظر اقتصادی سود قابل‌توجهی کنید.

نکات لازم برای انتخاب فوم پاششی پلی یورتان

اگر شما نیز قصد استفاده است فوم پاششی پلی یورتان رادارید باید حتماً در انتخاب این محصول نکاتی را رعایت کنید. توجه داشته باشید که اگر فوم پاششی را به‌صورت نادرست انتخاب کنید. قطعاً علاوه بر عملکرد ضعیف و کارایی کم آن ازنظر اقتصادی نیز ضرر خواهید کرد. بر همین مبنا رعایت چند نکته را برای انتخاب فوم پاششی به شما توصیه می‌کنیم.

نوع فوم پاششی

قطعاً مهم‌ترین عاملی که در انتخاب فوم پاششی باید به آن دقت داشته باشید نوع آن است. این محصول در انواع مختلف تولید و عرضه می‌شود. هرکدام از انواع این محصول بسته به ترکیبات خاص خود ویژگی‌های متفاوتی دارند. اگر شما قصد استفاده از فوم پاششی در سازه‌های مختلف رادارید ابتدا باید با ویژگی انواع آن آشنایی داشته باشید.‌

فوم پاششی سلول بسته

فوم پاششی سلول بسته چگالی بالاتری به نسبت فوم پاششی سلول بازدارد. از این محصول در کشورهای بسیاری به‌عنوان عایق حرارتی و برودتی استفاده می‌شود. البته فوم سلول بسته برای مصارف استحکام‌بخش نیز به‌کاربرده می‌شود. بیشتر متخصصان در این زمینه توصیه می‌کنند که از فوم سلول بسته به دلیل تراکم زیاد و فشرده‌تر بودن استفاده کنید.

این عایق‌ها بیشتر در زیرشیروانی، دیوار پیرامون کناف ساختمان سوله‌های صنعتی و.. مورداستفاده قرار می‌گیرند. البته اگر شما نیاز داشته باشید می‌توانید بر روی دیوارها نیز از این محصول استفاده کنید. این عایق به دلیل ساختار خاص رطوبت و آب را جذب نمی‌کند. این ویژگی سبب شده در مناطق مرطوب کارایی بالایی داشته باشد.

فوم پاششی سلول بسته

این نوع عایق پاششی دارای منافذ بزرگ‌تری است که کاملاً بسته نشده‌اند. اگر به دنبال یک عایق صوتی با کارایی بالا هستید این محصول گزینه مناسبی است. میزان چسبندگی این بسیار بالا است و به سطوح مختلف به‌خوبی می‌چسبد. همین چسبندگی زیاد سبب می‌شود هیچ هوایی در پشت فوم برای انتقال صدا وجود نداشته باشد. شما می‌توانید از عایق پلی یورتان سلول باز برای دیوارهای داخلی، دیوارهای مشترک و.. استفاده کنید. ازلحاظ قیمتی این عایق قیمت پایین‌تری نسبت به عایق پاششی سلول بازدارد.

همچنین بخوانید: درباره عایق پلی یورتان

برند سازنده عایق پاششی پلی یورتان 

تولیدکنندگان فراوانی در سراسر دنیا به تولید انواع فوم پاششی پلی یورتان مشغول به فعالیت هستند. اگر شما قصد دارید که عایقی باکیفیت و دوام بالا انتخاب کنید حتماً باید از نام برندهای معروف این فوم را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که خرید از برندهای مطرح سبب می‌شود شما از مزایای بیشتر این فوم‌ها بهره‌مند شوید. در این راستا در انتخاب فوم پاششی حتماً به برند سازنده و کیفیت محصولات آن دقت کنید.

نوع و مکان پروژه

به دلیل قابلیت‌های عایق پاششی پلی یورتان  از آن در مکان‌ها و پروژه‌های بسیاری استفاده می‌شود. اگر قصد استفاده از عایق پوشش پلی یورتان رادارید ابتدا باید تعیین کنید که در چه پروژه‌ای قصد دارید از این محصول استفاده کنید. مثلاً اگر مکان پروژه شما در فضای باز است انتخاب عایق پاششی سلول بسته بهتر است و می‌توان نتیجه بهتری از اجرای آن به دست آورد. نوع پروژه و مکان در انتخاب عایق پاششی بسیار تأثیرگذار است. اگر شما تخصص کافی برای این امر را ندارید می‌توانید از افراد آگاه متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

اجرای سریع

اجرای درست و صحیح عایق پاششی پلی یورتان  بسیار مهم است. مجموعه‌های فراوانی وجود دارند که اجرای این محصول را بر عهده می‌گیرند. بهتر است از مجموعه‌های باتجربه و ماهر برای اجرای عایق پاششی استفاده کنید. اگر مجموعه موردنظر مهارت و دانش لازم را نداشته باشد طبیعتاً عایق پاششی به‌صورت نادرست اجرا خواهد شد. در این مواقع نباید انتظار بازدهی بالایی از این محصول داشته باشید.

 قیمت عایق پاششی

قطعاً قیمت یک محصول از عوامل مهم و تأثیرگذار خرید آن به‌حساب می‌آید. طبیعتاً اگر شما قصد خرید یک محصول را داشته باشید اما قیمت زیادی داشته باشد از خرید آن صرف‌نظر خواهید کرد. توجه داشته باشید که عایق پاششی انتخاب کنید که قیمت مناسبی داشته باشد. قیمت این عایق به عوامل مختلفی بستگی دار. اگر قصد تهیه عایق پاششی باقیمت مناسب رادارید می‌توانید از مراکز معتبر این محصول را خریداری کنید. مراکز معتبر علاوه بر اصل بودن محصول آن را باقیمت مناسب‌تر عرضه می‌کنند.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی بهترین نکات برای انتخاب عایق پاششی پلی یورتان  پرداختیم. قطعاً هیچ‌چیزی مهم‌تر از انتخاب این عایق پاششی نیست. شما با توجه به این نکات می‌توانید محصولی مناسب با پروژه خود انتخاب کنید. اما نکته حائز اهمیت این است که این محصول را حتماً به‌صورت درست اجرا کنید. همچنین عایق پاششی را از مراکز معتبر باقیمت مناسب تهیه کنید. انتخاب عایقی درست سبب خواهد شد شما بتوانید مدت‌زمان زیادی از مزایای این محصول بهره‌مند شوید. این محصولات طول عمر بسیار بالایی و از اتلاف انرژی جلوگیری می‌کنند البته اگر به‌صورت مناسب انتخاب و اجرا شوند. اجرای پوشش پلی یوریا و انواع عایق‌کاری‌ها خود را به کاج طلایی آفاق  واگذار کنید

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط