نمایشگاه دائمی

تهران، الهیه، خیابان خالقی، کوچه آریا

مشاوره رایگان

02126201697 – 09192054617

خرید کفپوش پلی یوریا یا کفپوش پلی اوره و خرید و اجرای کفپوش

خرید کفپوش پلی یوریا یا کفپوش پلی اوره| خرید و اجرای کفپوش

:کفپوش پلی یوریا یکی از عایق های پلاستیکی بادوام و عالی است که به عنوان پوشش ضد خوردگی هم استفاده می‌شود. این کفپوش ها نوعی پوشش آب بند هستند که بیشتر روی سطوح فلزی و بتنی به کار می‌روند. بنابراین جزو بهترین پوشش های پلیمری هستند که پایداری حرارتی زیادی در برابر اشعه ماورای بنفش دارند. کفپوش های پلی یوریا در هنگام تماس با مواد شیمیایی مقاومت بسیار عالی از خود نشان می‌دهند. به همین دلیل امروزه خرید کفپوش پلی یوریا یا همان کفپوش پلی اوره طرفداران بسیاری پیدا کرده است .

کفپوش پلی یوریا چیست؟

کفپوش پلی یوریا چیست؟

این محصول یک نوع کفپوش الاستومری یا به زبان ساده کفپوش پلاستیکی است که بعد از اجرا سریعاً خشک می‌شود‌. بنابراین قابلیت اعمال روی هر سطح چوبی، فلزی و بتنی را دارد پس شما می‌توانید با خرید کفپوش های پلی اوره هر سازه‌ای را با ضخامت زیاد به صورت کاملاً یکدست و صاف بدون هیچ درزی عایق بندی کنید. یکی از دلایلی که سبب شده است تا کفپوش های پلی اوره نسبت به عایق های پلی یورتان، کفپوش های اپوکسی و غیره کیفیت بیشتری داشته باشد آماده سازی سریع آن است.

به طوری که بعد از پاشش عایق رطوبتی پلی یوریا روی سطوح مختلف کفپوش پلی اوره تنها به مدت 2 تا 3 ساعت خشک و سخت می‌شود.

خرید کفپوش پلی یوریا

اگر به دنبال یک عایق پلاستیکی، مقاوم و ضد آب با چسبندگی بالا هستید ما در شرکت مهندسی کاج طلایی آفاق خرید کفپوش پلی اوره را به شما پیشنهاد می‌دهیم. چون کف پوش های پلی یوریا خواص کشسانی زیادی دارد از طرفی در هنگام تماس با مواد اسیدی، قلیایی و نفتی هیچ تغییر شکلی در ساختار آن‌ها ایجاد نمی‌شود. اگر چه این نوع عایق ها بر روی سطوح مختلف نفوذ پذیری متفاوتی دارند ولی کفپوش های پلی یوریا مقاومت بسیاری در برابر ضربه و فشار از خود نشان می‌دهند. مهم‌تر اینکه کفپوش های پلی اوره می‌توانند مانند یک غشاء محافظ در بسترهای گوناگون مانع از هدر رفت انرژی، نفوذ نم و رطوبت و هجوم موجودات موذی شود. به همین دلیل در بازارهای داخلی و خارجی خرید کفپوش های پلی یوریا بیشتر به منظور عایق های حرارتی و رطوبتی انجام می‌شود.

فروش کفپوش پلی اوره

این روزها شرکت های زیادی در سراسر کشور اقدام به تولید و فروش کفپوش پلی یوریا کرده‌اند. اما از آنجایی که کیفیت، دوام و مقاومت کفپوش های پلی یوریا بسته به سطح کیفی مواد اولیه دارد. پس در هنگام خرید این نوع عایق های پلیمری حتماً باید شناخت زیادی در مورد کیفیت محصول داشته باشید. باید کفپوش پلی اوره مقاومت سایشی زیادی داشته باشد همچنین سازگار با محیط زیست بوده و انعطاف پذیری خوبی داشته باشد. لازم است تا پوشش های پلی یورتان بعد از اتصال به سطوح مختلف به خوبی درون منافذ نفوذ کند‌. همچنین در هر شرایط آب و هوایی بدون ایجاد ترک خوردگی سریعاً خشک شود. از آنجایی که طول مفید این نوع کفپوش ها حداقل 25 سال است پس خرید و فروش کفپوش پلی اوره نسبت به سایر عایق های پلی یورتان در بازارهای مختلف از رونق بیشتری برخوردار است.

بهترین کفپوش پلی یوریا

بهترین کفپوش پلی یوریا

توجه داشته باشید که: در زمان اجرای کفپوش های مختلف، به غیر از دمای محیط قطعاً فشار محیط نصب هم می‌تواند در کیفیت محصول تأثیرگذار باشد. چون در هنگام اجرای عایق کاری دو نوع فشار به صورت مثبت و منفی به سطوح مورد نظر وارد می‌شود. به همین دلیل کفپوش های پلی اوره باید بتوانند در هر دما و فشاری به بهترین شکل واکنش داده و با سرعت زیادی اجرا شود. از این رو در زمان خرید کف پوش های پلی یوریا حتماً با کارشناسان فروش این محصول شرایط دمایی محیط اجرا را درمیان بگذارید. البته نوع سطحی که برای عایق کاری آماده کرده‌اید باید با نوع کف پوش پلی اوره متناسب باشد. تا بتوانید از خرید کفپوش های پلی اوره به نتیجه مطلوبی برسید.

سخن پایانی

خوب است بدانید که کف پوش پلی یوریا جایگزین بسیار مناسبی برای عایق های رطوبتی و حرارتی ساده با عمر کم است. به همین دلیل این عایق های پلیمری در صنایع مختلفی مثل کشتیرانی، ساخت استخر، ساخت و ساز تونل، پل و غیره مشتریان زیادی دارد. به همین منظور ما در شرکت مهندسی کاج طلایی آفاق سعی کرده‌ایم کفپوش پلی یوریا را مطابق با هر دما و هر فشاری در محیط در بالاترین سطح کیفی تولید کنیم. سپس محصولات خود را با مناسب ترین نرخ فروش بازار در اختیار تمام مشتریان گرامی در سراسر کشور قرار دهیم.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط