دفتر مرکزی

تهران، خ توانیر، خ نظامی گنجوی، پلاک 5، واحد 5

مشاوره رایگان

02126201697 – 09192054617

عایق رطوبتی پلی یورتان

عایق رطوبتی پلی یورتان

عایق رطوبتی

عایق رطوبتی پلی یورتان یا همان عایق پلی یوریا از جمله عایق های پلیمری پرکاربردی است که خصوصیات ویژه آن موجب شده تا امروزه جزو محبوب ترین انواع عایق ها برای جلوگیری از نفوذ نم، رطوبت و آب در فضاهای مختلف و صنایع گوناگون مورد استفاده قرار بگیرد. این نوع عایق ویژگی ها، مزایا و کاربردهای بسیاری دارد که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

عایق پلی یورتان رطوبتی (Polyurethane waterproof) یک پوشش مقاوم در برابر خوردگی و پوسیدگی است که با مدرن ترین‌ تکنولوژی ساخته می‌شود‌. به همین دلیل عایق رطوبتی پلی یورتان در صنایع مختلفی برای مقابله با یخ زدگی و کپک زدن به کار می‌رود‌. از این رو ما در گروه صنعتی کاج طلایی آفاق باکیفیت ترین محصولات و خدمات را در زمینه انواع عایق پلی یورتان رطوبتی و سایر عایق های پلی یورتان ارائه می‌دهیم.

ما در این مجموعه سعی کرده‌ایم با حذف واسطه‌ها تمامی عایق های پلی یورتان را با قیمتی مناسب و به‌صرفه به مشتریان گرامی عرضه کنیم. این شرکت در پاییز سال 1387 توسط جمعی از نخبگان وزارت علوم و فناوری کشور و با کمک مدیران باسابقه در تهران تأسیس گردید تا با تکیه بر دانش فنی و بهره گیری از عایق های رطوبتی پلی یورتان پاششی، پوششهای صنعتی پلی یوریا، پوششهای معدنی ضدحریق سازه و کفپوشهای صنعتی گام بلندی در زمینه بهینه سازی مصرف انرژی در ایران بردارد.

عایق رطوبتی چیست؟

پس عایق رطوبتی به پوشش هایی که با ترکیبات مختلف به منظور محافظت از سازه در مقابل نفوذ رطوبت تولید میشوند را می گویند. به کارگیری عایق رطوبتی در همه ی قسمت های ساختمان که در معرض نفوذ آب قرار دارند از قبیل:

سرویس های بهداشتی، حمام، استخرها، پشت بام ها و غیره الزامی است. زیرا که در غیر این صورت، وجود رطوبت در ساختمان موجب ایجاد مشکلاتی همچون رشد قارچ و کپک،یخ زدن سازه و زنگ زدن و فرسودگی آهن الات و فلزات سازه می گردد.

از جمله مزایای وجود عایق بندی رطوبتی بر روی سازه این است که مشکلاتی از قبیل نشست و یا ترکیدگی لوله های آب نمی تواند خسارات سنگینی را به ساختمان وارد کند.

شرکت کاج طلایی آفاق با تجربه‌ای ۲۰ ساله و همکاری با برندهای معتبر جهانی نظیر TRANSPOWER-CARBOLINE USA، به شما بهترین محصولات عایق‌کاری را ارائه می‌دهد. آیا به دنبال کاهش هزینه‌های انرژی و افزایش دوام ساختمان خود هستید؟ محصولات ما شامل عایق‌های حرارتی و صوتی پلی یورتان پاششی، پوشش‌های صنعتی پلی یوریا و پوشش‌های معدنی ضدحریق هستند که با استانداردهای بین‌المللی مطابقت دارند. همین حالا سفارش دهید و از کیفیت و بهره‌وری برتر محصولات ما بهره‌مند شوید!

تاریخچه عایق رطوبتی در ایران

تاریخچه عایق رطوبتی در ایران

 

یکی از متداول ترین عایق رطوبتی در ایران، با توجه به اقلیم و آب و هوای این کشور قیر و گونی است. با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی ایزوگام یا عایق های پیش ساخته به جای قیر و گونی استفاده می شد.

در ادامه با پیشرفت علوم و همچنین گران قیمت شدن مواد نفتی و قیر استفاده از این نوع عایق رطوبتی مقرون به صرفه نبوده در عوض مهندسان از مواد شیمیایی به عنوان عایق بندی سازه استفاده می کنند.

این عایق های شیمیایی نتیجه تحقیقات مهندسانی است که نشان می دهند با استفاده از رزین ها استایرنی و اکریلاتی که با آب حل می شود میتوان عایق رطوبتی جدید ساخت که روی سطوح مختلف قابل اجرا است و دارای انعطاف پذیری هستند.

عایق رطوبتی پلی یورتان چیست؟

عایق رطوبتی پلی یورتان چیست؟

این نوع عایق یک پلیمر است که از ترکیب ایزوسیانات و ترکیبی با هیدروژن فعال تشکیل می شود و نتیجه واکنش این مواد با یکدیگر یک ماده پلاستیکی را به وجود می آورد که دارای مقاومت و نفوذناپذیری بالایی می باشد. این نوع عایق علاوه بر نفوذناپذیری در برابر رطوبت به عنوان عایق صدا و عایق حرارتی نیز کاربرد دارد.

همیشه نم و رطوبت در سازه های مختلف دردسرهایی را به وجود می‌آورد. زیرا ماندگاری رطوبت در هر محلی باعث خوردگی و کپک زدن می‌شود‌.‌ همچنین اجسام مختلف را دچار پوسیدگی می‌کند و باعث یخ زدگی و ترک خوردگی قسمت‌های مختلف می‌شود. به همین دلیل امروزه برای مقابله با چنین مشکلات رایجی راه حل های زیادی ارائه شده است. یکی از این روش های مدرن که مطابق با آخرین فناوری روز دنیا است استفاده از عایق های پلی یورتان می‌باشد. خاصیت الاستیسیته یعنی در شرایط مختلف، زمانی که تحت فشار قرار بگیرند به حالت اولیه خود بازمی‌گردند.

انواع عایق رطوبتی پلی پورتان

انواع عایق رطوبتی پلی پورتان

این پوشش های پلیمری برای سهولت کاربرد در صنایع مختلف در نمونه‌های متنوعی تولید می‌شوند. برخی از انواع عایق های پلی یورتان موارد زیر هستند.

شیت پلی یورتان: این نوع ورق پلی یورتان برای عایق کاری پوشش های میانی سازه های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.
لوله پلی یورتان: این نوع عایق های پلی اورتان برای عایق بندی لوله‌های مختلف به کار می‌روند.

کاربرد عایق رطوبتی پلی یورتان

عایق پلی یورتان رطوبتی چون سال‌ها دوام زیادی در برابر آب و رطوبت دارد، کاربردهای زیادی خواهد داشت مثل:

  • عایق بندی سدها
  • عایق بندی‌ آب نماها
  • عایق کاری سردخانه‌ها
  • عایق بندی سوله های صنعتی
  • عایق کاری سالن های ورزشی
  • عایق کاری حمام استخر، جکوزی و سونا
  • عایق کاری سقف های شیروانی و ساده
  • عایق کاری تصفیه خانه‌ها، لوله‌ها و مخازن
  • عایق بندی تجهیزات آب و فاضلاب و منابع آبی
  • عایق پلی یورتان بام در سازه های مسکونی، تجاری و اداری
  • عایق کاری هر سطحی‌ که با آب در تماس باشد مثل سرویس های بهداشتی

کاربرد عایق رطوبتی پلی یورتان

موارد مصرفی عایق رطوبتی پلی یورتان

همانطور که گفته شد مزایای استفاده از عایق رطوبتی پلی یورتان و خاصیت های این نوع عایق ها به اندازه ای زیاد است که به عنوان یکی از بهترین عایق های صوتی، رطوبتی و حرارتی در ساخت و ساز استفاده می شود ضمن اینکه امروزه استفاده های بسیاری از این نوع عایق در نیروگاه ها، تجهیزات پتروشیمی و همچنین پالایشگاه ها می شود. بعلاوه اینکه امروزه از این نوع عایق رطوبتی برای صنایع و کاربردهای دیگری نیز استفاده می کنند که به برخی از این موارد اشاره می کنیم:

  • آب بندی و عایق کردن سد
  • عایق کاری کف و دیواره طبقات منفی
  • استفاده به عنوان کفپوش پارکینگ ها و تعمیرگاه
  • عایق کردن کشتی های مختلف، تانکرهای حمل نفت و مواد سوخت
  • پوشش دهی و عایق کاری رطوبتی گلخانه ها و مراکز پرورش دام و طیور
  • استفاده در پل، تونل و تاسیسات فلزی، تاسیسات ساختمانی، سوله و…
  • عایق کاری رطوبتی استخر، جکوزی، سونا، مراکز تفریحی آبی، مخازن آب و…
  • استفاده برای عایق کاری خطوط لوله کشی روی زمین، زیر خاک یا موجود در آب
  • عایق کاری رطوبتی برای پشت بام ها و سقف مکان های مختلف، روف گاردن و…
  • بازسازی و تعمیر ساختمان ها، کارگاه ها و کارخانجاتی که ساختمان آن ها نیاز به ترمیم دارد.
  • عایق رطوبتی زمین های مختلف از جمله مدارس، کارخانه ها، سالن های ورزشی، بیمارستان، اتاق های ایزوله و…

عایق رطوبتی پلی یورتان

مزایای استفاده از عایق پلی یورتان رطوبتی

عایق پلی یورتان رطوبتی از جمله پوشش های مقاومی است که برای تمامی سطوح در سازه های مختلف به کار می‌رود. غیر مسمومیت‌زا است و می‌تواند دوستدار محیط زیست باشد. همچنین کاربرد سریع و آسانی دارد و به صورت فوم های پاششی در هر نقطه غیر قابل دسترسی اجرا می‌شود‌. قیمت عایق پلی پورتان رطوبتی مناسب است و مقاومت مکانیکی عالی دارد از طرفی در برابر فشار و ضربه‌های شدید ترک نمی‌خورد.

مهم‌تر اینکه در برابر اشعه ماورای بنفش مقاوم است و به صورت یکپارچه بدون هیچ درزی، سطوح مختلف را پوشش می‌دهد. عایق پلی یورتان رطوبتی در دماهای منفی ۲۰ درجه سانتی‌گراد و مثبت ۱۳۵ درجه سانتی‌گراد دوام بالایی از خود نشان می‌دهد. از طرفی در هیچ دمایی آب و رطوبت را به خود جذب نمی‌کند و کاملاً ضد آب است پس هیچ گاه دچار فرسایش و پوسیدگی نمی‌شود‌.

یکی از مهم ترین مزایای استفاده از عایق رطوبتی پلی یورتان استفاده سریع و راحت آن می باشد. ضمن اینکه این عایق به صورت پاششی و تزریقی نیز قابل استفاده بوده و از این طریق می توانید اطمینان بیشتری برای عایق کاری و آب بندی مکان مورد نظر داشته باشید. بنابراین لازم است بدانید این نوع عایق:

  • ضد فرسایش بوده و دوام و عمر طولانی دارد.
  • از استقامت شیمیایی و فیزیکی بالا برخوردار است.
  • مقاومت بالایی در مقابل آتش، حرارت، مواد اسیدی دارد.
  • دارای ضخامت خوب و مقاومت بالا در برابر اشعه UV است.
  • نسبت به رطوبت حساسیت ندارد و چسبندگی عالی دارد.
  • دارای سطحی یکدست و صاف و بدون درز و ترک می باشد.
  • روی سطوح مختلف قابل اجرا بوده و بسیار مقرون به صرفه می باشد.
  • فورا پس از اجرا قابل استفاده است و سرعت بالایی برای خشک شدن در دمای پایین دارد.

ضمن اینکه عایق رطوبتی پلی یورتان از مقاومت پارگی و کششی بسیار عالی نیز برخوردار می باشد به همین دلیل است که در موارد بسیاری از آن استفاده می کنند.

انواع عایق رطوبتی کدامند

انواع عایق رطوبتی کدامند

 

پوشش های رطوبتی براساس نوع مواد تشکیل دهنده و شیوه اجرا تقسیم بندی می شوند. در ادامه به معرفی برخی از انواع عایق های رطوبتی از جمله پرکاربردترین آن ها می پردازیم:

بر اساس شیوه اجرا

عایق های رطوبتی به دو روش قابل اجرا است.یکی از این روش ها چسباندن عایق رطوبتی با استفاده از گرما و حرارت به سطح مورد نظر است و دیگری مخلوط کردن جزئیات با یکدیگر است که اصطلاحا به آن عایق رطوبتی سرد اجرا می گویند.

بر اساس مواد تشکیل دهنده

عایق های گوناگون و متنوعی در بازار موجود است که میتوان از آن ها برای عایق کاری، آب بندی و حتی رنگ کردن سطوح استفاده کرد. اکثر عایق ها علاوه بر اینکه در برابر آب مقاوم هستند در برابر اشعه یو وی نیز مقاومت دارند.

در ادامه با معرفی عایق های رطوبتی پرکاربرد امروزه به شما همراهان عزیز KTA کمک میکنیم تا با خیالی آسوده بهترین پوشش را برای استفاده خود انتخاب کنید:

عایق های رطوبتی بر پایه قیر

این عایق ها به دو گروه ایزوگام و قیر گونی تقسیم می شود:

قیرگونی

قیرگونی

این عایق را میتوان به عنوان اولین روش برای عایق بندی رطوبتی دانست.این روش که سال هادر حال اجراست توسط نوعه پارچه بانام گونی و قیر درانجام می گیرد.پارچه هایی که در این روش به کار برده می شود دارای انواع متنوعی است.همچنین قیری که به کار برده می شود از از ترکیب هیدروژن های عالی می باشد و قیر نیز از تقطیر نفت خام تهیه می شود. به دیگر بیان قدیمی ترین عایق رطوبتی ساختمان قیر و گونی است. این نوع پوشش‌ها چسبندگی زیادی دارند همچنین در برابر تماس با مواد شیمیایی و نمک ها مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهند‌. اما متأسفانه نصب و اجرای آن پروسه خیلی سختی است و امروزه برای عایق کاری ساختمان های آپارتمانی با ارتفاع زیاد امکان‌پذیر نیست.

ایزوگام

این پوشش نوع پیشرفته ی عایق قیر گونی است.ایزوگام از لایه های رولی از پیش تولید شده است.این پوشش با روش های مختلف بر روی سطح کار چسبانده می شود.

ایزوگام از قیر و الیاف مصنوعی تشکیل شده است که با اندازه و ضخامت های متنوع و با پوشش های فلزی و یا ساده در بازار موجود است.دوام این عایق حدود ده سال است زیرا که بسیار انعطاف پذیر بوده و در برابر تنش ها مقاوم است.این نوع عایق رطوبتی ساختمان به شکل رولی است. به همین دلیل نصب راحت‌تری نسبت به قیر و گونی دارد. از طرفی به غیر از پشت بام برای عایق بندی سرویس بهداشتی، آشپزخانه، کف کمدهای دیواری و غیره هم به کار می‌رود. ولی معمولاً ایزوگام ها در برابر فشار دوام زیادی ندارند و به مرور زمان ترک می‌خورند.

عایق رطوبتی سیمانی

عایق های رطوبتی ساختمان از جنس سیمان

در محتوای این عایق برای افزایش چسبندگی و انعطاف پذیری از مواد پلیمری استفاده می شود، از این رو این پوشش جزو عایق های پلیمری به شمار می آید. در بعضی از عایق های سیمانی از ذرات نانو برای عملکرد بهتر استفاده می شود.

نکته قابل توجه در مورد این عایق این است که پوشش های رطوبتی بر پایه سیمان برای سطوحی که امکان ایجاد ترک خوردگی باشد مناسب نیست.

عایق های بر پایه سیمان، استحکام بسیار زیادی در برابر فرسایش داشته و به همین دلیل از آن ها برای عایق کردن مکان های مرطوب و دیوار های ساختمان استفاده می شود. از کاربرد های این پوشش می توان به عایق بندی استخر ها و مخازن آب اشاره کرد.

عایق رطوبتی پیش ساخته

این نوع عایق های رطوبتی بیشتر از ترکیب موادی مانند قیر و مواد پلیمری ساخته می‌شوند. البته در ترکیبات آن‌ها مواد دیگری مثل لایه های تیشو و پلی اتیلن هم وجود دارد. به همین دلیل از مقاومت بالایی برخوردار هستند. همچنین به راحتی در پشت بام ساختمان و عایق بندی پی ساختمان قابل استفاده هستند‌. مهم‌ترین مزیت این نوع عایق های رطوبتی انعطاف‌پذیری آن‌ها است. البته وزن سبکی هم دارند و در برابر تغییرات دمایی و عوامل جوی مقاوم هستند.

پرایمرها

پرایمرها نوعی عایق رطوبتی ساختمان هستند که از ترکیب شدن قیر و رزین به همراه سایر مواد افزودنی ساخته می‌شوند. این نوع عایق ها چسبندگی زیادی دارند از طرفی رنگ پذیر بوده و غیر اشتعال هستند. همچنین نصب آن‌ها بسیار آسان است.

عایق رطوبتی ساختمان به شکل مایع

یکی دیگر از انواع عایق های رطوبتی موادی هستند که به شکل یک غشای ضد آب است. این نوع پوشش‌ها یک لایه مایعی شکل هستند که بیشتر برای سقف های گنبدی و شیروانی ها استفاده می‌شوند. بنابراین برای عایق بندی ساختمان به صورت یکپارچه عمل می‌کنند و سطح مورد نظر را بدون هیچ درز و شکافی عایق کاری می‌کنند. این نوع غشاها خاصیت الاستومری لاستیکی دارند یعنی قابل کشش هستند. پس بدون هیچ نوع پارگی روی آسفالت، سطوح بتنی، سیمانی و حتی نمد قابل استفاده است همچنین تا 25 سال کیفیت و مقاومت خود را حفظ می‌کنند.

عایق رطوبتی نانو پلیمر

دسته دیگری از پوشش‌های ضد آب در ساختمان عایق های نانو پلیمری هستند. این نوع عایق ها همانند عایق رطوبتی پلی یوریا بسیار مقاوم هستند. همچنین از مواد غیر سمی ساخته می‌شوند و خاصیت اشتغال پذیری هم ندارند. از طرفی وزن بسیار سبکی داشته و با محیط اطراف خود سازگاری زیادی نشان می‌دهند. پس در هر شرایط آب و هوایی در دمای 20 تا 100 درجه سانتی‌گراد عملکرد بسیار فوق‌العاده‌ای دارند. شاید تنها عیب عایق های نانو پلیمری قیمت بالای آن‌ها نسبت به سایر عایق های رطوبتی ساختمان باشد.

به تمامی عایق هایی که با بهره گیری از تکنولوژی جدید امروز ساخته شده و عملکرد آن متفاوت با سایر عایق های معمول باشد،در صنعت ساختمان به آن عایق نانو می گویند. این عایق علاوه بر مقاومت در برابر رطوبت در ایجاد قارچ و کپک نیز مقاوم است.

عایق نانو به دلیل اینکه از فناوری نانو ایجاد شده، جزء زیر گروه عایق های پلیمری است. استفاده از تکنولوژی نانو در این عایق موجب شده تا آن را به اصطلاح آب گریز نامیده و نیز دوام بالایی داشته باشد.

کاربرد های عایق نانو

عایق نانو در آب بندی کردن مکان هایی از قبیل: پشت بام، دیوار، انواع لوله های آب و … کاربرد دارد. در این میان از کاربردی ترین عایق های رطوبتی حال حاضر دنیا میتوان به پوشش های پلی یوریا اشاره کرد. کاج طلایی آفاق قصد دارد تا در این مقاله به صورت مختصر و مفید شما را برای انتخاب بهترین گزینه آگاه سازد،همراه ما باشید.

عایق رطوبتی پلی یوریا Polyurea

پوشش حفاظتی پلی یوریا

پلی یوریا از جمله پیشرفته ترین پلیمر های توسعه یافته بوده و به عنوان پوششی مدرن محسوب می گردد. پلی یوریا یک نوع الاستومر است که ساختار آن بر پایه واکنش گرما زا بین دی یا پلی ایزوسیانات با ترکیبات حاوی هیدروژن فعال همچون آمین ها می باشد.

عایق پلی یوریا به عنواع بهترین نوع عایق،پوشش و کفپوش حال حاضر است.

چرا پوشش پلی یوریا پاششی KTA PUR  تا این حد موثر است؟

  • اجرا و زمان گیرش بسیار سریع
  • عدم حساسیت نسبت به رطوبت
  • چسبندگی عالی
  • مقاومت پارگی عالی
  • مقاومت کششی عالی
  • مقاومت بالا در اماکن اسیدی
  • مقاومت سایشی بالا
  • مقاومت در برابر حرارت و آتش
  • دوام طولانی مدت
  • درصد مواد فرار در حد صفر
  • سازگاری با محیط زیست

مشخصات فیزیکی عایق پاششی پلی یوریا:

عایق محافظتی پلی یوریا چه مزایا و کاربردی دارد؟

  • زمان بسته شدن : ۵ تا ۲۰ دقیقه ، بهینه= ۱۰ دقیقه
  • بیشتر از ۱۵ دقیقه سیلنت ممکن است فوم شود
  • سختی : Shore A 85 تا ۹۰ ترجیحا
  • استحکام کششی : بهینه = psi 1500 و نه قوی تر از بتن
  • حداکثر انعطاف : تا حد امکان بالا
  • مقاومت در برابر پارگی : pli 250 یا بالاتر
  • مدوله ۱۰۰% : کمترین حالت
  • خشک شوندگی در دمای پایین

کاربردهای پلی یوریای پاششی

  • مختص استفاده جهت کف پارکینگ ها ، سالن های ورزشی و دیواره های طبقات منفی
  • استفاده جهت آب بند کردن استخرها ، مخازن آب و Roof Garden
  • خطوط لوله مدفون در خاک یا روی زمین
  • خطوط لوله مغروق در آبهای شور یا تازه
  • نیروگاه ها ، تجهیزات پتروشیمی و پالایشگاه
  • مخازن در شرایط کاربری و دمای ۲۰- تا ۱۳۰+ درجه سانتی گراد
  • تجهیزات سردخانه ای

مزایای KTA PUR

  • اجرا به صورت پاششی
  • دارای تاییدیه فنی و سلامت از انجمن سنجش مصالح امریکا ASTM
  • قابل اعمال از دمای ۳۰- تا ۱۷۰+ درجه سانتیگراد
  • قابل کاربرد از دمای ۳۰- تا ۱۳۵+ درجه سانتیگراد
  • ضخامت در حدود ۲۰۰۰ میکرون
  • مقاومت بالا در برابر UV آفتاب و مناسب برای محیط های خارجی
  • دارای مقاومت بسیار بالای کششی فشاری و مکانیکی
  • مقاومت بالا در برابر خوردگی و سایش
  • خشک شدن فوری ، شما میتوانید بعد از ۲ دقیقه روی ان راه بروید
  • خاصیت الاستومری، انعطاف پذیری بسیار بالا و ازدیاد طول تا ۴۰۰ برابر
  • مقاوم در برابر کلیه حلال ها ، اسید ها و محیط های قلیایی
  • چسبندگی عالی به سطح
  • بدون VOC و بدون بو

دیگر ویژگی های عایق رطوبتی پلی یوریا

ویژگی های عایق رطوبتی پلی یوریا

عایق رطوبتی پلی یوریا Polyurea نسبت به عایق های رطوبتی موجود در بازار از  مقاومت بالایی برخوردار است. این عایق در برابر سایش نیز مقاومت دارد. است. عایق رطوبتی پلی یوریا را می توان بر روی انواع سطوح اجرا کرد.چسبندگی عایق پلی یوریا به سطح های مختلف بسیار بالا می باشد.این عایق در رنگ های گوناگونی تولید می شود.

همچنین استفاده از پلی یوریا نسبت به سایر عایق بندی های رطوبتی موجود در بازار بسیار راحت و مقرون به صرفه است.

این روزها انواع عایق رطوبتی ساختمان برای مقاوم سازی سازه های فلزی و بتنی مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما برخی از این پوشش‌ها اجرای سخت و زمان بری دارند مثل ایزوگام و قیر. اما برخی عایق های پیشرفته مثل عایق های پلی یورتان و یا عایق های نانو پلیمری اگر چه ساختار پیچیده‌ای دارند ولی به راحتی در کوتاه‌ترین زمان قابل اجرا در محیط های مختلفی هستند. پس برای اینکه بتوانید مناسب ترین و مرغوب ترین عایق های رطوبتی را برای مکان های مختلف تهیه کنید می‌توانید با کارشناسان فروش ما در شرکت مهندسی کاج طلایی آفاق مشاوره رایگان داشته باشید. زیرا ما در این مجموعه با توجه به محل نصب، میزان بودجه شما و شرایط جغرافیایی محل نصب سعی می‌کنیم باکیفیت ترین عایق رطوبتی ساختمان را در بالاترین سطح کیفی و ارزان ترین نرخ فروش بازار عرضه کنیم.

پیدا کردن راه حلی برای مقاوم سازی ساختمان ها در برابر آب و رطوبت، از زمان های گذشته همواره یکی از مشکلات انسان ها بوده است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، امکانات گسترده تری برای عایق کردن ساختمان و سازه ها وجود دارد.

شرکت کاج طلایی آفاق راه‌حل‌ها‌ی ممتاز و بادوامی برای محافظت و ترمیم سطوح بتنی، ترمیم انواع ترک‌ها‌، درز‌ها‌ی پله‌ای، نواحی ورودی لوله، حفره‌های حاصل از core گیری، ترمیم و پرنمودن حفره بولت‌ها‌، ترمیم اسلب‌ها‌ی تخریب‌شده و معیوب و… ارائه می‌نماید. این سیستم‌ها‌ی ترمیمی با اسپری، بـرس، مـالـه، دسـت و…  قابل اعمال هستند، براساس استاندارد DIN EN1504 -3 فرموله شده‌اند، بسیار کارا بوده، اعمالشـان آسـان اسـت و بـه حداقل زمان انتظار بین اجرای مراحل مختلف و برگشت به سرویس نیازمندند. همچنین این سیستم‌ها‌ سریـع بـه استحکام کافی رسیده و خواص ویژه‌ای را تامین می‌نمایند.

امید است با انتخاب بهترین نوع عایق در شرایط خاص پروژه و بهره گیری از این مقاله بتوانیم کمکی ویژه در راستای استانداردسازی سازه و ساختمان شما کرده باشیم که هم طول عمر سازه شما را بالا ببرد و هم ضریب بهره وری بالایی در استفاده از سازه که نتیجه در کاهش جدی هزینه های تعمیرات و نگهداری بری شما دارد را ایجاد نماید.

سخن پایانی

عایق کاری سطوح مختلف در برابر نم و رطوبت جزو کارهای ضروری به حساب‌ می‌آید. زیرا خرابی‌هایی که بر اثر آب و رطوبت ایجاد می‌شود گاهی اوقات جبران ناپذیر است و هزینه‌های زیادی را به دنبال دارد. البته‌ به یاد داشته باشید که عایق کاری با هر نوع عایقی باید در زمان ساختمان سازی انجام‌ شود. چون بعد از پایان کار ساختمان سازی امکان عایق کاری لایه های زیرین سازه کار نسبتاً دشواری است. از طرفی عایق بندی روکار کیفیت خوبی نخواهد داشت.

به همین دلیل ما در گروه صنعتی کاج طلایی آفاق با ارائه باکیفیت ترین پلی یورتان و کفپوش می‌توانیم از همان ابتدای کار بهترین خدمات عایق کاری روز دنیا را برایتان انجام دهیم. ضمن اینکه ما تأمین کننده مرغوب ترین عایق ها پلی یورتان به صورت ورق، فوم های پاششی و اسپری تزریقی پلی یورتان در تمام نقاط کشور باشیم.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط