نمایشگاه دائمی

تهران، الهیه، خیابان خالقی، کوچه آریا

مشاوره رایگان

02126201697 – 09192054617

خرید عایق پلی یورتان ارزان و عوامل مؤثر بر قیمت

عایق پلی یورتان ارزان

اگر شما هم به دنبال خرید عایق پلی یورتان ارزان هستید لازم است بدانید پارامترهای گوناگونی در قیمت این فوم پوششی مؤثر خواهد بود.ضمن اینکه دستمزد اجرای آن نیز تأثیر مستقیمی بر روی قیمت تمام شده‌اش دارد.

قیمت عایق پلی یورتان چند است؟

امروزه با توجه به استفاده گسترده‌ای که از عایق پوششی پلی اورتان می‌شود علاوه بر صنعت ساختمان سازی در صنایع گوناگون دیگری نیز از این عایق‌ها استفاده می‌کنند. اما قبل از هر اقدامی برای خرید و اجرای این عایق‌ها خوب است بدانید چه عواملی می‌تواند بر قیمت عایق پلی اورتان مؤثر باشد و چگونه می‌توان برای تهیه عایق پلی یورتان ارزان قیمت اقدام کرد؟

برای پاسخ به این سؤال که چه مواردی می‌تواند بر قیمت فوم پوششی پلی یورتان مؤثر باشد.

باید گفت علاوه بر کیفیت مواد اولیه که مهم ترین اصل برای تعیین قیمت این محصول است.

میزان کار و سطح مورد نظر نیز تأثیر چشمگیری در این زمینه دارد.

بنابراین قیمت از خرید و اجرای این محصول لازم است کارشناس مورد نظر مساحت کار را بازدید کرده و با توجه به سطح کار قیمت نهایی را به شما اعلام کند.

همچنین دقت داشته باشید که ضخامت کار و میزان مواد مصرفی نیز می‌تواند در قیمت این نوع عایق پوششی مؤثر باشد. به طوری که با مصرف بیشتر مواد به طور حتم شما باید هزینه‌های بالاتری را برای اجرا و خرید فوم بپردازید.

لیست قیمت عایق پلی اورتان

لیست قیمت عایق پلی اورتان

یکی دیگر از موارد مهمی که در خرید عایق پلی یورتان ارزان قیمت مؤثر خواهد بود نوع این عایق است.

به طوری که اگر به دنبال عایق پلی اورتان تزریقی، پاششی یا اسپری باشید می‌توانید قیمت های مختلفی را برای اجرا و تهیه بپردازید.

ضمن اینکه نحوه اجرا و استفاده از عایق پلی یورتان به صورت:

  • عایق صوتی پلی یورتان
  • عایق حرارتی پلی یورتان
  • عایق رطوبتی پلی یورتان

نیز متفاوت بوده و هر یک از این موارد نرخ های مخصوص به خود را دارند.

همچنین باید گفت میزان سهولت و سختی اجرای کار نیز می‌تواند در تهیه عایق پلی یورتان ارزان قیمت یا گران قیمت نیز تأثیر متقابل داشته باشد. بنابراین به میزانی که سختی کار اجرا بیشتر باشد قطعاً مبالغ بالاتری را باید برای انجام این کار اختصاص بدهید. همچنین لازم است بدانید قیمت هر کیلو عایق پلی اورتان نیز در 2 نوع سلول باز و سلول بسته نیز نرخ های متفاوتی دارد که بسته به نوع انتخاب شما و هدفی که دارید تعیین می‌شود.

خرید و اجرای عایق پلی یورتان ارزان

خرید و اجرای عایق پلی یورتان ارزان

با این حال اگر شما هم به دنبال تهیه عایق پلی یورتان ارزان قیمت با کیفیت عالی و اجرای حرفه‌ای هستید می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و ضمن کسب اطلاعات لازم در زمینه مشخصات و ویژگی های فوم عایق پلی اورتان در انواع مختلف صوتی، حرارتی و رطوبتی، از

  • قیمت فوم پلی یورتان عایق صوتی
  • قیمت اسپری فوم پلی اورتان عایق صوتی
  • قیمت ساندویچ پانل عایق پلی اورتان
  • قیمت عایق سرد پلی یورتان
  • قیمت اجرای عایق حرارتی پلی اورتان
  • نرخ فروش انواع عایق حرارتی پلی اورتان
  • قیمت عایق برودتی پلی اورتان
  • قیمت خرید عایق پلی اورتان بام و…

مطلع شده سپس برای خرید و ثبت سفارش عایق مورد نظر اقدام کنید.

همچنین برای خرید عایق پلی یورتان ارزان لازم است از طریق نمایندگی فروش این محصول و یا تولیدکنندگان و اجراکنندگان دست اول به صورت مستقیم و بدون واسطه اقدام کنید.

سخن پایانی

برای تهیه و اجرای عایق پلی یورتان ارزان قیمت قبل از هر اقدامی باید تمامی موارد سنجیده شده و مورد بررسی قرار بگیرد. سپس خرید از مراکز معتبر و دست اول را برای تهیه محصول باکیفیت اما قیمت مناسب فراموش نکنید. ضمن اینکه کمک گرفتن از کارشناسان مجرب و باتجربه در زمینه اجرای عایق پلی اورتان نیز در کاهش هزینه‌ها و اجرای تمام و کمال این فوم‌ها نقش بسزایی دارد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط