نمایشگاه دائمی

تهران، الهیه، خیابان خالقی، کوچه آریا

مشاوره رایگان

02126201697 – 09192054617

رزین آلکید همراه طول روغن متوسط

رزین آلکید با طول روغن متوسط

رزین های آلکید با توجه به طول زنجیر در سه نوع رزین آلکید روغن کوتاه، رزین آلکید روغن متوسط و رزین آلکید روغن بلند قرار می گیرد. رزین آلکید با طول روغن متوسط از جمله رزین هایی است که روغن به کار رفته در این محصول همان طور که از نامش مشخص است، متوسط می باشد. بدین معنا که دارای 30 الی 35 درصد انیدرید فتالیک و بین 45 تا 55 درصد وزنی است. در نتیجه این رزین آلکید هر دو خاصیت پلی استری و روغنی را در خود دارد. در نتیجه رزین آلکید با روغن متوسط دارای کاربرد صنعتی و ساختمانی می باشد.

آلکیدهای روغن متوسط به دلیل داشتن درصد باتری و بهبود خصوصیاتشان از نظر کاربری در مقایسه با نوع روغن بلند، کاربرد بیشتری در مصارف رنگ ساختمانی دارد. زیرا خلوص پلی استر باعث می شود تا در برابر ضربه و خوردگی مقاومت بالایی از خود نشان دهد. از طرفی رزین آلکید با طول روغن متوسط را نیز می توان به صورت عمده در تولید رنگ های روغنی خودرو استفاده کرد.

رزین آلکید به همراه طول روغن متوسط یا مدیوم بر پایه روغن هایی همچون سویا، برزک و … تولید می شوند و نسبت به روغن های بلند زمان خشک شدن سریع تری دارند. این محصول از چسبندگی بسیار ایده آلی برخوردار می باشد و براقیت آن چشم ها را به خود خیره می کند. از دیگر کاربردهای بسیار ویژه رزین آلکید با روغن متوسط می توان به صنعت خودروسازی اشاره کرد.

رزین آلکید چیست؟

رزین آلکید از جمله پرمصرف ترین رزین های به کار رفته در صنایع رنگ به شمار می رود. مواد اولیه این رزین به مواد اولیه موجود در آن بستگی دارد و تعیین کننده واکنش این محصول می باشد. در میان تمامی رزین های آلکید، رزین آلکید با روغن متوسط بیشترین کاربرد را در صنعت رنگ های ساختمانی و رنگ های خودرو دارد.

قیمت رزین آلکید با روغن متوسط

قیمت رزین آلکید با طول روغن متوسط

رزین آلکید همراه روغن متوسط از متریال مختلفی تولید می شود و هر کدام دارای ویژگی ها و قابلیت های مختلفی می باشد. بنابراین رزین آلکید با طول روغن متوسط بر اساس کیفیت و کارایی قیمت گذاری می شود. همچنین نوع فروشگاه ارائه دهنده نیز تاثیر مستقیمی بر روی قیمت این محصول می گذارد. کاج طلایی آفاق به صورت مستقیم و بدون واسطه رزین آلکید همراه روغن متوسط را به فروش می رساند. شما تنها با یک تماس می توانید قیمت روز این محصول را دریافت کنید.

خرید رزین آلکید با طول روغن متوسط

رزین آلکید با روغن متوسط دارای درصد خلوص متفاوتی می باشد. شما باید بر اساس نیاز خود درصد روغن متفاوتی از این محصول را خریداری کنید. کاج طلایی آفاق یکی از نمایندگی های انحصاری فروش بهترین و باکیفیت ترین محصولات رزینی است و شما می توانید با اطمینان کامل از ویژگی و قابلیت های این محصول آن را سفارش دهید. جهت هماهنگی و اطلاع از ویژگی ها و شرایط خرید این محصول با کارشناسان کاج طلایی آفاق تماس حاصل نمایید.

جمع بندی

رزین آلکید با طول روغن متوسط روغنی است که در صنعت رنگ های ساختمانی و رنگ های خودروسازی بیشترین کاربرد را دارد. این رزین ها در برابر خوردگی و ضربه مقاومت بالایی از خود نشان می دهند و از ساختار استانداردی پیروی می کنند. آلکید تشکیل شده از دو واژه “ال” به معنای الکل و “کید” به معنای اسید می باشد. به دلیل متعادل بودن میزان روغن در این رزین هر چقدر روغن کمتری در آن وجود داشته باشد کاربرد صنعتی دارد و هر چه روغن بیشتری در آن به کار رود، در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط