نمایشگاه دائمی

تهران، الهیه، خیابان خالقی، کوچه آریا

مشاوره رایگان

02126201697 – 09192054617

عایق درب ضد سرقت چگونه انجام می‌شود؟

عایق درب ضد سرقت

عایق درب ضد سرقت یکی از مؤثرترین روش هایی است که از وارد شدن سر و صدا به درون خانه و دفتر کار جلوگیری می‌کند. از طرفی می‌تواند با کمترین هزینه مصرف انرژی را کاهش دهد و مانع از ایجاد آلودگی صوتی در منزل و محل کار شما شود‌.

مهم‌تر اینکه عایق بندی درب ضد سرقت باعث افزایش دوام ساختمان خواهد شد. ولی برای عایق کردن درب ضد سرقت باید از روش هایی استفاده کنید که نمای ظاهری و زیبایی درب را حفظ کند. همچنین علاوه بر عایق رطوبتی و حرارتی عایق مناسبی هم برای جلوگیری از تبادل امواج صوتی در محیط شود. پس تا پایان این متن از گروه صنعتی کاج طلایی آفاق ما را همراهی کنید تا شما را با انواع عایق درب های ضد سرقت و چگونگی عایق کردن این درب ها آشنا کنیم.

عایق درب ضد سرقت

بسیاری از شما برای جلوگیری از ورود سر و صدا و هدر رفت انرژی در منزل و محل کار فقط دیوارها، سقف و کف ساختمان را عایق کاری می‌کنید. در حالی که بخش عظیمی از انرژی سرمایشی و گرمایشی فضاهای بسته از طریق درب و پنجره ها هدر می‌رود. چون درب و پنجره ها اصلی ترین روزنه ورود سر و صدا، سرما و گرما به داخل ساختمان‌ها هستند‌.

پس برای مکان‌هایی که نیاز به عایق کاری صوتی و حرارتی دارند باید عایق بندی درب و پنجره ها را هم فراموش نکنید. حتی اگر در آن ساختمان درب ضد سرقت به کار رفته است. شما با عایق درب ضد سرقت می‌توانید ضمن حفظ زیبایی درب از مقدار زیاد اتلاف انرژی جلوگیری کنید.

عایق درب ضد سرقت

انواع عایق درب ضد سرقت

در ساخت درب های ضد سرقت روکش های متنوعی روی لایه های بیرونی درب ها نصب می‌شود‌. اگر چه این روکش ها دارای استحکام و ضخامت های متفاوتی هستند. اما در حقیقت نمی‌توانند عایق خوبی برای هدر رفت انرژی و تبادل امواج صوتی در فضاهای مختلف باشند.

به همین دلیل برخی شرکت‌های حرفه‌ای و متخصص مانند گروه صنعتی کاج طلایی آفاق سعی کرده است تا با استفاده از روکش های مرغوب کار عایق بندی‌ درب ضد سرقت را انجام دهند. معمولاً برای این گونه عایق کاری ها از روکش های PVC استفاده می‌شود عایق پی وی سی بر روی بیشتر درب های ضد سرقت قابل نصب است. همچنین تغییری در ظاهر و زیبایی درب به وجود نمی‌آورد.

روکش لمینوکس

روکش دیگری که برای عایق کاری درب های ضد سرقت به کار می‌رود روکش لمینوکس است. این روکش علاوه بر عایق رطوبتی خاصیت ضد خش هم دارد. همچنین در برابر عوامل فیزیکی و فشارهای شدید مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد. همین طور در تماس با نور خورشید دوام بسیار بالایی دارد.

عایق پشم سنگ

یکی دیگر از عایق های امن برای عایق درب ضد سرقت عایق های پشم سنگ هستند. این عایق های معدنی برای فراهم کردن حس آرامش در منزل و اتاق کار هر نوع آلودگی صوتی را به سمت خود جذب می‌کنند. بنابراین می‌توانید از عایق پشم سنگ برای عایق کردن درب های ضد سرقت در سالن های کنفرانس، هتل ها، سینماها و هر مکان دیگری استفاده کنید.

عایق صوتی سرب

یکی دیگر از بهترین عایق صوتی برای پوشش دادن درب های ضد سرقت عایق صوتی سرب است. زیرا این محصول تا حد بالایی در برابر ارتعاشات صوتی غیر قابل نفوذ است‌. همچنین نرمی طبیعی دارد ولی وزن آن نسبتاً زیاد است.

انواع عایق درب ضد سرقت

عایق کردن درب ضد سرقت با پلی یورتان

یکی از بهترین پوشش ها برای عایق کردن درب های ساختمانی خصوصاً درب ضد سرقت عایق صوتی پلی یورتان است. این نوع عایق ها به صورت فوم پلی یورتان به شکل یک لایه مقاوم در برابر نوسانات دمایی درون محفظه های درب نصب می‌شود‌. البته روکش دیگری که برای عایق درب ضد سرقت بهترین گزینه است روکش رنگ پلی یورتان نام دارد.

عایق درب ضد سرقت چگونه انجام می‌شود؟

برای عایق کردن درب های ضد سرقت اصلاً نیازی نیست که درب را به محل دیگری حمل کنید. چون برای این کار یک تیم فنی به محل اعزام می‌شوند و با جدیدترین روش‌ها کار عایق بندی‌ درب ضد سرقت را انجام می‌دهد. ابتدا یک تخته در قسمت خارجی درب نصب می‌شود سپس عایق های صوتی و حرارتی مناسب روی تخته قرار می‌گیرد.

البته‌ عایق کردن درب های ضد سرقت بسته به درخواست شما می‌تواند یک طرفه و یا در هر دو طرف درب اجرا شود‌. برای اینکه درب نمای زیباتری داشته باشد بعد از عایق کاری یک لایه زیبا و محکم از جنس چرم مصنوعی با رنگ های متنوع روی عایق کاری درب نصب‌ می‌شود‌. در نهایت با گل میخ‌های فوق‌العاده به صورت مربع یا لوزی لمسه کوبی خواهد شد.

سخن پایانی

این روزها در صنعت ساختمان سازی از یکسری تجهیزات‌ مدرن مانند درب های ضد سرقت استفاده می‌شود. این درب ها اگر چه به خودی خود ویژگی‌های خاصی دارند. اما برای افزایش مقاومت و عایق بودن این درب ها در برابر نوسانات دمایی و تبادل امواج صوتی از متریال های مختلفی هم مانند عایق حرارتی پلی یورتان استفاده می‌شود‌. چون این عایق ها ضمن اجرای سریع و راحت اصولاً وزن سبکی دارند و از نفوذ حشرات به داخل ساختمان جلوگیری می‌کنند‌.

به همین منظور ما در گروه صنعتی کاج طلایی آفاق در تلاش هستیم تا با کمک عرضه عایق های پلی یورتان جهت عایق درب ضد سرقت در کنار شما باشیم. همچنین مرغوب ترین رنگ پلی اورتان، فوم پلی یورتان و سایر پوشش های معدنی را به صورت آنلاین در اختیارتان قرار دهیم.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط