نمایشگاه دائمی

تهران، الهیه، خیابان خالقی، کوچه آریا

مشاوره رایگان

02126201697 – 09192054617

بهترین عایق برای سقف سوله مرغداری، دامداری و …

عایق سقف سوله مرغداری ، دامداری و غیره دمای هوای سالن پرورش دام، طیور و سایر تالارهای پرورش حیوانات را متعادل نگه می‌دارد. بنابراین در دمای زیاد تابستان و برودت هوای زمستان هیچ آسیبی به حیوانات نمی‌رسد. همچنین از وارد شدن حشرات موذی و میکروب‌ها به درون سالن پرورش دام و طیور جلوگیری می‌کند. از طرفی تجهیزات‌ سرمایشی و گرمایشی با هزینه‌های کمتری دمای محیط را حفظ خواهند کرد.

انواع عایق سقف سوله

پوشش هایی که به عنوان عایق در قسمت‌های مختلف سقف سوله به کار می‌روند شامل دو بخش خارجی و درونی هستند. اصولاً برای عایق بندی پوشش بیرونی سوله از عایق های مخصوصی مثل پلی کربنات، ساندویچ پانل و حتی UPVC استفاده می‌شود. ولی برای عایق سقف درونی سوله مرغداری، سوله دامداری و غیره معمولاً از پشم سنگ، پشم شیشه، عایق های پلی اتیلن و از همه مهم‌تر از عایق های پلی یورتان استفاده می‌شود. چون عایق های حرارتی پلی یورتان قابلیت شستشوی سریع و آسان دارند.

همچنین علاوه بر عایق حرارتی از تبادل امواج صوتی به داخل سوله جلوگیری می‌کنند. این نوع عایق‌ها مانع از ورود حشرات موذی و میکروب‌ها به درون سالن می‌شوند و در کنار سیستم های تهویه مطبوع، محیطی کاملاً بهداشتی را برای پرورش دام و طیور فراهم می‌کنند. مهم‌تر اینکه هیچ بویی را به سمت خود نمی‌کشد و در مقایسه با سایر عایق های سقف سوله ماندگاری بالا و ضخامت کمتری دارند.

انواع عایق سقف سوله
انواع عایق سقف سوله

بهترین عایق سقف سوله مرغداری

اگر می‌خواهید بهترین سقف را برای سالن مرغداری داشته باشید باید پیش از هر کاری به فکر نوع عایق بندی سقف سوله مرغداری باشید. چون عایق کاری مرغداری ارتباط مستقیمی با مرگ و میر مرغ و جوجه‌ها دارد. از طرفی با صرفه جویی در مصرف انرژی قطعاً هزینه‌های نگهداری از طیور را کاهش می‌دهد، در نتیجه شما در کوتاه مدت به سود قابل توجهی می‌رسید.

اگر چه امروزه روش ها و متریال های متعددی برای عایقکاری سوله مرغداری وجود دارد، اما عایق های پلی یورتان از جمله عایق های مدرنی هستند که با عایق سقف سوله مرغداری شرایط متعادلی را برای پرورش مرغ و جوجه فراهم می‌کند. این نوع عایق های پلیمری به صورت پاششی برای عایقکاری سقف سوله به کار می‌روند‌.

بهترین سقف برای مرغداری

برای عایق بندی نقاط غیرقابل دسترس و پر کردن تمام درزها و شکاف های روی سقف داخلی‌ سوله مرغداری بهتر است از عایق پلی یورتان پاششی استفاده کنید. این نوع عایق های حرارتی و صوتی برای نگهداری از سقف های زنگ زده و یا ترک خورده می‌تواند یک ایده عالی باشد.

چون که پشم سنگ و پشم شیشه بعد از مدت کوتاهی رطوبت داخل سوله را به خود جذب می‌کنند و خاصیت عایق بودنشان را از دست می‌دهند. از طرفی پشم سنگ و پشم شیشه به مرور زمان پوسیده می‌شوند. درنتیجه مدام از سقف سوله روی کف سوله می‌ریزند و باعث تجمع آلودگی در سالن می‌شوند.

بهترین عایق سقف سوله مرغداری

مناسب ترین عایق سقف سوله دامداری

اگر قصد دارید برای پرورش و نگهداری انواع دام در هزینه‌های سرمایشی و گرمایشی سالن های دامداری صرفه جویی کنید؛ باید در اولین گام به فکر عایقکاری سقف سوله دامداری به کمک عایق های پلیمری باشید. یکی از این نوع عایق های حرارتی جدید عایق های پلی اورتان است.

این نوع عایق ها در صنعت پرورش دام و طیور به مرور زمان فرسوده نخواهند شد و باعث آلودگی محیط سالن نمی‌شوند. مهم‌تر اینکه در زمان کوتاهی متراژ زیادی از سقف را عایق بندی می‌کنند و سطح یکنواختی را روی سقف ایجاد خواهند کرد.

سخن پایانی

در هنگام ساخت سوله‌های مرغداری، دامداری و غیره باید مناسب ترین و باکیفیت ترین عایق بندی سقف سوله را استفاده کنید. در این راستا لازم است تا حرارتی به کار رفته در سقف سوله با مصرف کمترین مصالح همواره غیر قابل اشتعال باشد.

همچنین باید ضمن حفظ امنیت سالن به راحتی شسته شود. پس چنانچه شما هم به دنبال خرید بهترین نمونه این محصول هستید خوب است بدانید ما در گروه صنعتی کاج طلایی آفاق سعی کرده‌ایم با بهره‌گیری از آخرین تجهیزات‌ و مصالح پیشرفته باکیفیت ترین خدمات عایق بندی سقف سوله با عایق های حرارتی، صوتی و پوشش های ضد حریق را در اختیارتان قرار دهیم.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط