نمایشگاه دائمی

تهران، الهیه، خیابان خالقی، کوچه آریا

مشاوره رایگان

02126201697 – 09192054617

نحوه محاسبه قیمت فوم پاششی پلی یورتان

نحوه محاسبه قیمت فوم پاششی پلی یورتان

با توسعه صنایع مختلف و گسترش ساختمان‌سازی نیاز به عایق مناسب افزایش یافت.  امروزه به دلیل اهمیت مکان و ساختمان‌های مختلف نیاز است که از عایق باکیفیت و مناسب استفاده کنید. فوم پاششی پلی یورتان جزو مناسب‌ترین عایق‌هایی است که شما می‌توانید برای مصارف مختلفی از آن بهره ببرید. این محصول در انواع مختلف تولید و در دسترس عموم قرار می‌گیرد. اما نحوه محاسبه قیمت فوم پاششی پلی یورتان The price of polyurethane spray foam است که برای متقاضیان اهمیت دارد. دلایل مختلفی در محاسبه قیمت این فوم تأثیرگذارند. در این مقاله به بررسی نحوه محاسبه قیمت فوم پلی یورتان  می‌پردازیم پس با ما همراه باشید.

معرفی عایق پاششی پلی یورتان

معرفی عایق پاششی پلی یورتان

قبل از این‌که به نحوه محاسبه هزینه فوم پاششی پلی یورتان بپردازیم ابتدا باید بدانید که این فوم پاششی چیست؟ و چه کارایی دارد. این محصول از ترکیبات مختلفی مانند ایزو سیانات  ترکیبات هیدروژن دار ساخته‌شده است. این محصول از  جذب رطوبت توسط ساختمان جلوگیری می‌کند در مصرف انرژی در تأثیرگذار است. با به کار بردن فوم پاششی پلی اورتان از هدر رفتن انرژی می‌توانید به میزان قابل‌توجهی جلوگیری کنید. این محصول در انواع سلول باز و سلول بسته تولید و به بازار عرضه می‌شود.

نحوه محاسبه قیمت فوم پاششی پلی یورتان

نحوه محاسبه قیمت فوم پاششی پلی یورتان بر اساس عواملی تعیین می‌شود. این عوامل در کنار هم قیمت نهایی استفاده از این عایق را تعیین می‌کند. اگر بخواهیم به‌طورکلی بیان کنیم نحوه محاسبه قیمت این فوم به دو عامل یک قیمت خود فوم و قیمت شرایط و نحوه اجرای آن بستگی دارد. اکنون به‌طور کامل‌تر این موضوع را بررسی می‌کنیم.

پیش‌ساخته نبودن فوم

اولین عاملی که در محاسبه هزینه فوم پاششی پلی یورتان تأثیرگذار است پیش‌ساخته نبودن  این فوم‌ها است. این محصولات آماده نیستند بلکه در مکان متناسب با فضای آن اجرا می‌شود. ممکن است در یک فضای آزاد با شرایط آب‌وهوای نامناسب نیاز باشد که فوم بیشتری مصرف شود در این مواقع قطعاً قیمت فوم پاششی افزایش می‌یابد. به‌علاوه در بعضی مکان‌ها به دلایل حساسیت بالا باید این فوم با دقت بسیاری اجرا شود. قطعاً این عوامل در قیمت نهایی و نحوه محاسبه فوم پاشش پلی یورتان تأثیرگذار هستند.

نوع فوم

عایق پاششی پلی یورتان در انواع مختلف تولید می‌شود قیمت انواع این محصول بسته به نوع آن متفاوت است. اگر بخواهیم قیمت این محصول را محاسبه کنیم ابتدا باید از نوع عایق پاششی پلی یورتان اطلاع داشته باشیم.  بعضی از انواع این محصول کیفیت بسیار بالایی دارند. همچنین شرایط اجرای آن‌ها متفاوت است. در این راستا نمی‌توان به‌طور دقیق گفت نحوه محاسبه قیمت فوم پاششی بدون اطلاع از نوع آن چگونه است.

برند سازنده

شرکت‌های مختلفی در سراسر دنیا وجود دارند که به ساخت فوم پاششی پلی یورتان مشغول هستند. این شرکت‌ها انواع این محصول را تولید می‌کنند. قیمت فوم پاششی پلی یورتان وابستگی شدیدی به برند و سازنده شرکت آن دارد. طبیعتاً اگر شما از برندهای باکیفیت و معروف در راستای عایق‌کاری استفاده کنید باید هزینه بیشتری بپردازید. البته شما با استفاده از برندهای معروف اطمینان خاطر بیشتری خواهید داشت. پس می‌توان گفت برند سازنده  عایق پلی یورتان در نحوه محاسبه قیمت این فوم تأثیرگذار است.

متراژ پروژه

متراژ پروژه در محاسبه قیمت فوم پاششی پلی یورتان تأثیرگذار است. عایق‌های پلی یورتان در مکان‌های مختلفی اجرا می‌شوند. اما معمولاً در مصارف صنعتی متراژ و پروژه بسیار گسترده است. طبیعتاً برای این متراژهای گسترده و وسیع به فوم بیشتری نیاز داریم. با افزایش میزان فوم قیمت آن نیز افزایش می‌یابد. در همین راستا می‌توان گفت متراژ پروژه تأثیر بسزایی در قیمت نهایی فوم پاششی پلی یورتان دارد.

سختی پروژه

بعضی از مکان‌هایی که فوم پاششی در آن‌ها اجرا می‌شود، مکان‌های مناسبی نیستند و ازنظر سختی می‌توان گفت جزو پروژه‌های سخت محسوب می‌شوند. کار کردن در این شرایط سخت کار دشواری است و معمولاً افراد برای اجرای فوم در این مناطق وقت زیادی را صرف می‌کنند. در بعضی موارد به دلیل وقت‌گیر بودن حتی صرفه اقتصادی ندارد که بخواهیم همچنین مکان‌های سختی را عایق کنیم. بر همین مبنا برای پروژه‌های سخت هزینه‌های بیشتری دریافت می‌کنند. پس می‌توان گفت میزان سختی پروژه نیز در نحوه محاسبه هزینه فوم پاششی پلی یورتان می‌تواند تأثیرگذار باشد.

اجرای فوم پاششی

اجرای فوم پاششی

همان‌گونه که خرید فوم پاششی پلی یورتان مهم است نحوه اجرای آن نیز حائز اهمیت است. قطعاً اگر شما فوم پاششی را خریداری کنید اما به‌صورت درست نتوانید آن را اجرا کنید نباید انتظار کارایی بالایی از آن داشته باشید. اجرای فوم پاششی اصول خاص خود را دارد مجموعه‌های فراوانی هستند که درزمینه اجرای انواع فوم پاششی فعالیت می‌کنند.  اما شما اگر قصد استفاده از این عایق رادارید حتماً باید به مراکز معتبر مراجعه کنید. نحوه اجرای این فوم در قیمت نهایی محاسبه عایق پاششی پلی یورتان مؤثر است.

مجموعه‌های مختلف قیمت متفاوتی را برای اجرای این خدمات در نظر می‌گیرند. قبل از اینکه از یک مرکز برای اجرای این خدمات کمک بگیرید بهتر است ابتدا سابقه و تجربه آن‌ها را موردبررسی قرار دهید. توجه داشته باشید اگر فوم پاششی به‌صورت نادرست اجرا شود جدا کردن آن کار سخت و دشواری است. این امر می‌طلبد که حتماً از افراد باتجربه و خبره در اجرای فوم پاششی استفاده کنید. البته اگر شما به یک مرکز معتبر مراجعه کنید آن‌ها قیمت مناسب‌تری را برای اجرای این خدمات برای متقاضیان خود در نظر می‌گیرند.‌ عایق های پلی یورتان  امروزه در ساختمان‌ها استفاده می‌شوند. در بسیاری از کشورهای پیشرفته از این عایق‌ها بهره می‌گیرند.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی نحوه محاسبه قیمت فوم پاششی پلی یورتان پرداختیم.  توجه داشته باشید که همه این عوامل کنار هم قیمت نهایی فوم پاششی پلی یورتان را تعیین می‌کنند. به‌عنوان‌مثال مرکزی که اجرای این خدمات را بر عهده می‌گیرد بر اساس میزان فوم پاششی مصرفی، مکان پروژه، نوع فوم و… قیمت نهایی را به شما اعلام می‌کند. البته اجرای فوم پاششی پلی یورتان از چنان اهمیتی برخوردار است که شما نباید حتماً بر روی قیمت آن تمرکز داشته باشید.  در بعضی موارد بعضی خدمات مزایای فراوانی دارند که شما با بهره‌گیری از آن‌ها سود بسیار زیادی خواهید کرد. عایق پاششی پلی یورتان نیز با داشتن  مزایای فراوان نقش به سزایی در صرفه‌جویی انرژی و بالا بردن بازدهی یک ساختمان دارد. کاج طلایی آفاق می‌تواند شما در انتخاب بهترین عایق‌ها یاری کند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط