نمایشگاه دائمی

تهران، الهیه، خیابان خالقی، کوچه آریا

مشاوره رایگان

02126201697 – 09192054617

بهینه سازی انرژی با عایق حرارتی پلی یورتان

بهینه سازی انرژی با عایق حرارتی پلی یورتان

امروزه موضوع بهینه سازی انرژی اهمیت بسیار زیادی در قسمت های مختلف بالاخص بخش ساختمانی دارد. اغلب مهندسان و سازندگان تلاش می‌کنند تا به شکل‌های مختلف و به طرق گوناگون، اتلاف انرژی را به حداقل ممکن برسانند. از همین روی با پیشرفت علم و تکنولوژی، راه حل‌های مختلفی جهت جلوگیری از هدر رفت انرژی مطرح شده است. که یکی از مهمترین آنها استفاده از عایق حرارتی پلی یورتان است.

با استفاده از این عایق حرارتی تا حد نسبتا قابل قبولی (در حدود 80 الی 90 درصد) می‌توان از مصرف بی‌رویه انرژی گرمایی و سرمایشی در ساختمان جلوگیری کرد.
در صورتی که مایلید درباره مبحث مطرح شده بیشتر بدانید با ما تا انتهای این مقاله از شرکت مهندسی کاج طلایی آفاق همراه باشید تا پیرامون عایق حرارتی پلی یورتان و بهینه سازی انرژی بیشتر بدانید.

ساختار عایق حرارتی پلی یورتان

جالب است بدانید که عایق حرارتی پلی یورتان، یک نوع عایق بسیار پرکاربرد در صنایع مختلف به ویژه صنعت ساختمان سازی است. از ترکیب شدن پلیول و دی ایزوسیانات در دما و فشار استاندارد و انجام یک واکنش شیمیایی، عایق حرارتی پلی یورتان تشکیل خواهد شد. پس از ترکیب این دو ماده با یکدیگر و پس از گذشت چند ثانیه، حجم آن به ناگاه افزایش یافته و سپس فومی فشرده با ضخامت دلخواه تولید می‌شود.

گفتنی است عایق های پلی یورتان در برابر دما و حرارت مقاومت نسبتا بالایی داشته و دارای ضریب حرارتی بسیار پایین بوده و برای بهینه سازی انرژی ساختمان گزینه خوبی است.

آشنایی با مزایای عایق حرارتی پلی یورتان

آشنایی با مزایای عایق حرارتی پلی یورتان

عایق حرارتی پلی یورتان کاربردهای بسیار زیادی در بخش‌های مختلف دارد که این تعدد کاربرد قطعا به خاطر مزایای این عایق است که در ادامه به برخی از مهمترین محاسن این عایق حرارتی اشاره می‌کنیم.

  • پوشش نسبتا کامل سطوح بدون کوچک‌ترین شکاف و درز
  • جلوگیری از هدر رفت انرژی تا بیش از 90 درصد
  • عدم انتقال صوت و حرارت
  • مقاوم و ایمن در برابر نفوذ و جوییده شدن توسط حیوانات
  • عدم جذب آب، رطوبت و بخار
  • عدم نفوذ حشرات و میکروب‌ها
  • مقاوم در برابر دما (از منفی50 تا مثبت 110 درجه سانتی‌گراد)
  • بسیار سبک با طول عمر بالا (بیش از 30 سال)

همانطور که می‌بینید عایق های پلی یورتان جزو بهترین عایق‌ها به حساب می‌آیند و به راحتی می‌توانند محیط مورد نظر و دلخواه شما را تا نزدیک به 100 درصد عایق بندی و ایزوله کنند.

نحوه استفاده از عایق حرارتی پلی یورتان

نحوه استفاده از عایق حرارتی پلی یورتان

همان گونه که می‌دانید در حالت معمول به خاطر درزهایی که در ساختمان وجود دارد، اتلاف انرژی بسیار بالا است.  این هدر رفت عموما هم از طریق سقف و هم دیوارها صورت می‌گیرد که در صورت استفاده از پلی یورتان برای عایق بندی ساختمان. می‌توان به میزان بسیار زیادی جلوی هدر رفت انرژی را گرفت و در واقع به بهینه سازی انرژی پرداخت.

نحوه استفاده از عایق حرارتی با کمک دستگاه، به این صورت است که هر کدام از ترکیبات پلیول و ایزوسیانات را به طور مجزا در دو مخزن جداگانه ریخته می شود. و به کمک دستگاه این دو ماده را به مکان و محل مورد نظر تزریق می‌نمایند. این مواد در حین تزریق با یکدیگر واکنش انجام داده و فوم پلی یورتان ایجاد می‌گردد. گفتنی است این عایق حرارتی قابلیت پر کردن تمامی درزها را به صورت یکپارچه دارد.

سفارش و خرید عایق حرارتی پلی یورتان

چنانچه قصد عایق بندی ساختمان و یا محیط دلخواه خود را دارید، پیشنهاد ما به شما، عایق حرارتی فوم پلی یورتان است که با تهیه نوع با کیفیت آن می‌توانید در حدود 90 درصد، محیط مورد نظر را عایق بندی نموده و در بهینه سازی انرژی سهیم باشید.

شرکت مهندسی کاج طلایی آفاق، علاوه بر فروش و اجرای عایق حرارتی پلی یورتان، امکان اجرای این محصول را به بهترین شکل ممکن نیز دارد.

لازم به ذکر است به دلیل نوسانات ارزی، امکان ارائه قیمتی ثابت و مشخص برای این محصول وجود ندارد . لذا برای اطلاع دقیق از قیمت روز انواع عایق پلی یورتان می‌توانید با مشاورین فروش شرکت kta در ارتباط باشید.

به علاوه اگر تمایل به خرید انواع عایق‌های پلی یورتان اعم از حرارتی و صوتی را دارید می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان شرکت در تماس بوده و ضمن اطلاع از شرایط خرید و ثبت سفارش، پاسخ سوالات خود را از طریق ایشان نیز دریافت نمایید.

سخن پایانی درباره بهینه سازی انرژی

در این مقاله از وب‌سایت کاج طلایی آفاق به طور خلاصه به ضرورت بهینه سازی انرژی با عایق حرارتی پلی یورتان پرداخته و ساختار آن را بررسی نمودیم. بعلاوه به مزایای این نوع از عایق ها پرداخته و نحوه استفاده از آن را به اختصار شرح دادیم.

جهت بهره مندی از فروش ویژه و اجرای انواع عایق پلی یورتان با تخفیف فوق العاده. می‌توانید از طریق بخش تماس با ما سایت، ارتباط گرفته و از جزئیات طرح مطلع شوید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط