نمایشگاه دائمی

تهران، الهیه، خیابان خالقی، کوچه آریا

مشاوره رایگان

02126201697 – 09192054617

مواد رزین صنعتی

مواد رزین صنعتی

رزین ماده ای شیمیایی است که همراه با یک خشک کن یا هاردنر به بازار عرضه می شود و در صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. مواد رزین هوا خشک نیست یعنی با قرارگیری در معرض هوا خشک نشده و برای این که خشک شود باید به آن هاردنر اضافه کرد. این مواد دارای فرمولاسیون خاصی است و از این رو باید به میزان مشخصی این دو ماده را با یکدیگر مخلوط کرد تا محلولی مطلوب بدست بیاید. این مواد همچون پوششی بسیار مستحکم سطح کار را در بر می گیرد و با استفاده از آن می توان سایر سطوحی همچون کفپوش های مراکز نظامی، بهداشتی، سالن های صنعتی و ورزشی و … را پوشش دهید.

انواع مواد رزین

به طور معمول مواد رزین با توجه به قابل برگشت بودن واکنش سخت شدن و یا برگشت ناپذیر بودن، در دو گروه ترموپلاستیک و ترموست قرار می گیرد. رزین های ترموپلاستیک شامل پلی اتیلن، ABS، پلی کربنات و پلی استایرن می شود که کاربرد گسترده ای دارد. همچنین مواد رزین ترموست نیز شامل وینیل استر، پلی یورتان، پلی استر و اپوکسی می شود. رزین ها در صنایع بسیار کاربردی می باشند و از این رو قابلیت های بالایی دارند.

رزین پلی یورتان

رزین پلی یورتان

مواد رزین پلی یورتان ماده ای چسبنده و غیر قابل حل در آب می باشد که در برخی شرایط سفت می شود. این مواد رزین در دو نوع طبیعی و مصنوعی تولید و به بازار عرضه می شود. فاقد حلال بوده و در فروشگاه ها به همراه هاردنر به فروش می رسد. از جمله مزایای این مواد رزین می توان به انعطاف پذیری بالا، خاصیت برجستگی مکانیکی، عدم جمع شدگی و انقباض در هنگام قالب گیری قطعات و … اشاره کرد. شما می توانید با هزینه ای بسیار منصفانه تمامی سطوح را با استفاده از مواد رزین پلی یورتان پوشش دهید.

پلی یورتان مقاومت بسیار عالی در برابر سایش، ضربه و خوردگی دارد و از این رو می توان آن را برای افزایش کیفیت سطوح استفاده کرد. این ماده رزین به خوبی بر روی سطوح چسبیده و یک غشاء مستحکم و الاستیک را به وجود می آورد. از این رو کیفیت سطوح را چندین برابر می کند. مواد رزین پلی یورتان دارای مقداری حلال است و از این رو در هنگام تهیه نیازی نیست که به آن چیزی اضافه کنید. از طرفی وجود رزین های خالص الاستومری پر کننده و آب گریز در رزین پلی یورتان، باعث افزایش مقاومت مکانیکی و شیمیایی این محصول شده و استحکام آن را در برابر حرارت و اشعه های خورشید افزایش داده است. نحوه اجرای مواد رزین تاثیر بسیاری بر روی کیفیت آن داشته و نیاز به ابزار و مواد خاصی است. به همین منظور باید اجرای آن را به افراد متخصص و باتجربه بسپارید.

رزین پلی یورتان عایق

عایق حرارتی رزین پلی یورتان فومی سرد و جامع است که به دلیل مصرف پایین انرژی در صنعت ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرد. این مواد رزین انعطاف پذیری بالایی دارد و گرما و سرما را از خود عبور نمی دهد. از این رو می توان از این مواد در پنجره ها و سقف ها استفاده کرد. ویژگی هایی همچون ماندگاری بالا، خواص شیمیایی و فیزیکی، چسبندگی، مقاومت رطوبتی و حرارتی و … از جمله مواردی است که نشان دهنده عایق الکتریکی این محصول می باشد. مواد رزین پلی یورتان غیر سمی است و از این رو بسیار بهداشتی می باشد. همچنین مقاومت بالای مواد رزین پلی یورتان و قابلیت ارتجاعی آن باعث افزایش کیفیت این محصول شده است. علاوه بر آن عایق پلی یورتان تاثیر بسیاری بر روی بهینه سازی مصرف انرژی دارد.

خرید مواد رزین

خرید مواد رزین

در حال حاضر شرکت های متعددی در زمینه فروش مواد رزین فعالیت می کنند. هر کدام از این مواد کیفیت مختلفی دارد. فروشگاه کاج طلایی آفاق یکی از نمایندگی های فروش بهترین و باکیفیت ترین مواد رزین است و این افتخار را دارد که درجه یک ترین مواد رزین را به مشتریان ارائه کند. شما می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه این مواد رزین را سفارش داده و آن را در آدرس ثبت شده تحویل بگیرید.

جمع بندی

مواد رزین در بسیاری از صنایع بر روی لوازم و ابزارهای تولیدی قرار می گیرد تا پوششی محافظ در برابر سایش و ضربه را ایجاد کند. این مواد شامل متریال مختلفی می شود. رزین پلی یورتان بهترین مواد رزین است که دارای خاصیت عایق حرارتی و عایق صوتی می باشد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط